فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام X۳۳؛ مهره استراتژیک مدیران خودرو

عصر خودرو- کمپانی چری در سال ۲۰۰۵ اقدام به معرفی خورویی به نام چری تیگو (Chery Tiggo) نمود که در دسته کراس‌اوور کوچک جای گرفت.این مدل در سال ۸۹ توسط مدیران خودرو به کشور وارد و سپس به تولید رسید که ما در ایران آن را به اسم MVM X۳۳ می‌شناسیم.

ام وی ام X۳۳؛ مهره استراتژیک مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در حال حاضر که بسیاری از خودرو‌ها دچار مشکل خرید و فروش هستند X33 و X22 همچنان از فروش و شرایط فروش خوبی برخوردار هستند و در بازار دسته دوم نیز شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.
    بعد از گذشت 4 سال از حضور نسل اول این خودرو، شرکت مدیران خودرو اقدام به تولید فیس لیفت این مدل کرد و در سال 93 آن را به بازار عرضه کرد و سرانجام در سال 95 نسل جدید ام وی ام X33 رونمایی شد. در این طراحی تازه، عناصر تهاجمی تری در چهره و نمای عقب X33S تزریق شده که در کنار القای حسی مدرن تر، آن را توانمند تر و اسپرتی تر از آنچه که به واقع هست، جلوه می دهد. اما تغییرات دلچسب تر در کابین اعمال شده است؛ جایی که نه تنها با تغییر کامل طراحی داخلی و کیفیت متریال مصرفی، حس یک محیط کاملا مدرن را القاء می کند، بلکه با پیشرفتی که در عایق‌کاری صوتی و همچنین سطح امکانات خودرو صورت گرفته، راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. X33S کماکان از همان موتور 2.0 لیتری 139 اسب‌بخاری متصل به گیربکس CVT هفت سرعته نیرو می گیرد اما به بهینه‌سازی های صورت گرفته، راندمان مجموعه ارتقاء چشمگیری داشته و کشش قابل‌قبول تری به خودرو می دهد. با وجود این پیشرانه تنفس طبیعی و گیربکس CVT که بیشتر ترکیبی است برای یک سواری اقتصادی و بهینه تا یک رانندگی پرشتاب و سریع، X33S شتاب در 13 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر در ساعت سرعت می گیرد و حداکثر سرعتی روی مرز 175 کیلومتر در ساعت دارد که برای خودرویی با ابعاد 4.419×1.765×1.651 میلیمتر و وزن خالص 1.420 کیلوگرم، اعداد مناسبی به حساب می آیند.
    اما آنچه نباید از آن غافل شد نقد شوندگی این محصول مدیران خودرو در روزهایی  است که قریب به اتفاق برند های معتبر کره ای، ژاپنی و حتی اروپایی در فروش خودروهای صفر کیلومتر خود با مشکل مواجه هستند، اتفاقی که حتی برای خودرهای تولید داخل نیز افتاده است.
    از یادمان نرود موفقیت این محصول تنها به توانایی X33 بر نمی‌گردد و نقش مدیران خودرو در نحوه عرضه، شرایط‌های فروش مناسب و خدمات پس از فروش قابل توجه را نباید نادیده گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط