فونیکسریمکسبهتام

میتسوبیشی این بار با کرمان موتور به ایران می آید

عصرخودرو - به زودی، محصول جدید کرمان موتور با موتور میتسوبیشی به بازار کشور عرضه خواهد شد.

میتسوبیشی این بار با کرمان موتور به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۹:۰۰

    embed\\\\\\\\">به گزارش «عصرخودرو» هفته جاری محصول جدید شرکت «کرمان موتور» با عنوان TOJOY(متعلق به کمپانی JAC) که از آخرین تکنولوژی روز برخوردار است در دو مدل «سدان» و «هاچ بک» رونمایی و معرفی می شود.


    embed\\\\\\\\">شرکت کرمان موتور، خودرو TOJOY مجهز به موتور 1299سی سی و تحت لیسانس شرکت «میتسوبیشی» را با ظاهری لوکس و امکاناتی که عمدتا در خودروهای لوکس و گران قیمت یافت می شود به بازار عرضه می کند.


    embed\\\\\\\\">این خودرو که در کلاس A قرار دارد با سیستم ترمز ضد قفلArial\\\\\\\\">«ABS» با سامانه کنترل«EBD» سیستم هماهنگ کننده نیروی ترمز(این سامانه نرم افزاری در حافظه ABS است و کنترل مجزای چرخ ها را در هنگام قفل کردن بر عهده دارد)، فرمان هیدرولیک و تلسکوپی قابل تنظیم، سیستم دو ایربگ، جعبه دنده ای روان با سنسورهای کنترلی، با سایر خودروهای پرامکانات حاضر در این بازار رقابت می کندArial\\\\\\\\">.


    embed\\\\\\\\">خودرو TOJOY به دو صورت «سدان» و «هاچ بک» عرضه می شود که وزن این خودروها با استانداردهای جهانی طراحی شده به گونه ای که مدل «هاچ بک» این خودرو 1060 کیلوگرم و وزن مدل «سدان» آن برابر 1100 کیلوگرم استArial\\\\\\\\">.


    embed\\\\\\\\">اضافه بر این از ویژگی هایی همچون سنسور دنده عقب، ایربگ برای سرنشین جلو و راننده اتومبیل، سیستم ضد سرقت، ضبط CD با قابلیت نصب USB و تنظیم کننده الکتیریکی آیینه های جانبی و ... نیز برخوردار است.


    embed\\\\\\\\">از دیگر ویژگی های مهم این خودرو می توان به قابلیت نصب صندلی کودک، قابلیت ضد تابش نور در آیینه داخلی خودرو و سیستم تهویه متبوع نیز اشاره کرد.

    کرمان موتوراکستریم