فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان:

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر در محورهای همدان جابجا شدند

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر طی ۳ماه نخست امسال در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر در محورهای همدان جابجا شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مصطفی پناهنده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و 229 هزار و 360 مسافر در سفرهای برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابجا شدند.

    وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 383 هزار و 123 مسافر جابجا شدند، افزود: امسال میزان جابجایی مسافر 11 درصد کاهش داشته است.

    پناهنده ادامه داد: استفاده مسافران از خودروی شخصی و جابجایی مسافران برون ‌شهری با وسایل نقلیه پلاک شخصی از مهمترین دلایل کاهش سفر در استان بوده است.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان در ادامه با بیان اینکه امسال در سه ماهه نخست 129 هزارو 474 سفر  در استان همدان ثبت شد، یادآور شد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان 133 هزارو 875 سفر بوده است.

    مصطفی پناهنده به تجهیز 100 درصدی سامانه «سپهتن» بر روی تمام ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری اشاره و عنوان کرد: سامانه سپهتن، سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای است که درون خودرو نصب می شود و اطلاعات خودرو از جمله سرعت، مشخصات راننده و ساعت کارکرد را به مراکز پلیس راهور ارسال می کند.

    وی ارتقای بهره وری حمل و نقل عمومی، افزایش ایمنی، سطح کنترل و پایش لحظه ای عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی را از اهداف راه اندازی طرح «سپهتن» بیان کرد و ابراز داشت: 80 درصد ناوگان اتوبوسی استان همدان وی آی پی است.

    وی عنوان کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نامحسوس نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران انجام می شود.

    برای اطلاع از جدیدترین اخبار جهان خودرو به کانال عصر خودرو در روبیکا بپیوندید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو