فونیکسریمکسبهتام

در حوادث جاده ای خراسان شمالی؛

راکبان موتورسیکلت یک چهارم قربانیان را تشکیل می دهند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: یک چهارم قربانیان حوادث جاده ای استان مربوط به راکبان موتورسیکلت است.

راکبان موتورسیکلت یک چهارم قربانیان را تشکیل می دهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اصغر بدیعی مقدم با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت بیشتر از رانندگان خودروها قربانی حوادث جاده ای می شوند، اظهار کرد: در این راستا دوره آموزشی ارتقاء ایمنی موتورسواران در خراسان شمالی برگزارمی شود.

    بدیعی مقدم افزود: دوره های آموزشی ارتقای ایمنی موتورسواران در سه شهرستان خراسان شمالی برگزار می شود.

    وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی بیش از 500 راکب موتور سیکلت از روستاهای شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان و اسفراین حضور یافته و موارد ایمنی استفاده از این وسیله نقلیه را فرا می گیرند.

    وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کاهش میزان تلفات راکبان موتورسیکلت در جاده های استان عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های اساسی ما در حوادث رانندگی، تلفات راکبان موتور سیکلت در این سانحه ها است و تلاش داریم با آموزش های لازم شمار حوادث کاهش یافته و با نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی از شدت جراحت ها در حادثه های احتمالی کاسته شود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از فراگیری آموزش های لازم، اقلام ایمنی همچون کلاه ایمنی، بادگیر و دستکش دریافت می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط