فونیکسریمکسبهتام

روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران :

انتصاب فردی از سوی معاون صادراتی وزیر صنعت برای انجام ثبت سفارش غیرقانونی کذب محض است

برخی رسانه‌ها با رویکرد "زرد" بذر بدبینی و نا امیدی در جامعه می‌پراکنند

عصر خودرو- در پی درج گزارشی در برخی رسانه ها تحت عنوان ماجرای دست نوشته نعمت‌زاده در واردات غیر قانونی خودرو/ نقش شریعتمداری در کشف فساد چه بود؟" روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، جوابیه‌ای صادر و اعلام کرد: انتصاب فردی از سوی معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام ثبت سفارش غیرقانونی کذب محض بوده و از طرق قانونی صحت ادعای این گزارش مورد پیگیری واقع خواهد شد.

انتصاب فردی از سوی معاون صادراتی وزیر صنعت برای انجام ثبت سفارش غیرقانونی کذب محض است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، متن این جوابیه به شرح زیر است:

    علیرغم تلاشهای مکرر برای تنویر افکار عمومی و درخواست‌های مکرر از برخی رسانه‌ها برای پایبندی به اخلاق رسانه‌ای، برخی وابستگان به جریان غنی رسانه‌ای کشور که خود را منتسب به این ستون روشنفکرانه جامعه و دروازه آگاهی مردم می‌دانند، با اصرار بر رویکرد "زرد" خود و با بهره‌مندی از حمایت منابع مالی سودجویان این تخلف، اقدام به نشر اکاذیب کرده و بذر بدبینی و نا امیدی در جامعه می‌پراکنند.

    اگرچه این افراد در برابر خیل عظیم و سازنده اصحاب رسانه که با پایبندی به رسالت کاری خود رکن مشخص چهارم دموکراسی لقب می‌گیرند، اندک هستند، لکن هر سکوت و مدارایی را تأییدی بر خطای علمی و عملی خود قلمداد کرده و منافع کوتاه مدت خود را ارجح بر منافع هم صنفان و هم میهنان خود می‌پندارند.

    این روابط‌عمومی با اعتقاد و اعتماد به عملکرد رسانه‌ها در نظارت اجتماعی همواره و همچنان خود را سرباز این پیام‌آوران توسعه اجتماعی می‌داند.

    نقش وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و حراست وزارت متبوع در برخورد با هرگونه فساد در بدنه بزرگ این وزارتخانه مورد تأکید و مباهات است.

    انتصاب فردی از سوی معاون محترم صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام ثبت سفارش غیرقانونی کذب محض بوده و از طرق قانونی صحت ادعای این گزارش مورد پیگیری واقع خواهد شد.

    اعلام مشاهده ثبت سفارش غیر متعارف از سوی سازمان توسعه تجارت ایران و از طریق مکاتبه رسمی اعلام و در کنار همکاری تام با مراجع نظارتی ذیربط، تحلیلی از احتمالات مختلف که می‌توانسته در این تخلف نقش داشته باشد، ارایه شده است.

    نقل قول‌های منتسب به معاون محترم صادراتی وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران در این گزارش، غیر شفاف، مخدوش و غیر واقع است.

    سازمان توسعه تجارت ایران هرگونه تهمت و افترا به کارکنان این سازمان پیش از احراز تخلف را قویاً از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کند، همانگونه که به موازات با بیش از 9 نهاد نظارتی در شناسایی و مجازات متخلفان همکاری تام دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو