فونیکسریمکسبهتام

معرفی تریم‌های جنسیس G۷۰

لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها

عصر خودرو- هیوندای که قرار است در تابستان جاری جنسیس G۷۰ را عرضه کند، مشخصات فنی خودروهای سفارش آمریکا را اعلام کرد. این خودرو در ۵ تریم با امکانان و موتورهای مختلف عرضه خواهد شد.

لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، از امکانات نسخه Advance جنسیس G70 می‌توان به دیلایتLED ، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، غربیلک فرمان تلسکوپی پوشیده از چرم، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای و صندلی برقی راننده با تنظیم در 12 جهت، سیستم ورود/خروج و استارت بدون کلید، صندلی برقی سرنشین با تنظیم در 8 جهت، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، ارتباط هوم لینک، صفحه‌نمایش 7 اینچی بین پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد. از نظر ایمنی، سدان لوکس کره‌ای‌ها از طیف وسیعی از سیستم‌های همیار راننده سود می‌برد که شامل مواردی همچون پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل هوشمند با عملکرد توقف و حرکت، نوربالای خودکار، سیستم نشان‌دهنده فشار باد لاستیک و دوربین دنده‌عقب می‌شود.
    مدل بالاتر یعنی Elite از چراغ‌های جلویLED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و حسگرهای پارک جلو و عقب برخوردار و در عین حال این به سانروف، آینه‌های جانبی برقی و ولکام لوگو مجهز است.کابین مدل الیت لوکس‌تر بوده زیرا از پوشش چرمی کابین، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، تریم آلومینیوم و سیستم صوتی Lexicon با 15 بلندگو سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان تلسکوپی برقی، سیستم حافظه یکپارچه صندلی‌ها و ناوبری با به‌روزرسانی‌های نامحدود رایگان خواهند بود.
    تریم Prestige T2.0 از بهترین تجهیزات سود می‌برد که شامل مواردی همچون صندلی‌های چرمی ناپا، پوشش سقف میکروفایبر و گرمکن صندلی‌های ردیف عقب، هدآپ دیسپلی، شارژر بی‌سیم گوشی است.
    خریدارانی که به دنبال پرفورمنس بیشتر هستند با دو گزینه روبرو خواهند شد .نسخه Dynamic 2.0T که از دیفرانسیل ضد لغزش و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی با لاستیک‌های تابستانی سود می‌برد و یا نسخه Sport که از چراغ‌های جلوی ویژه، چراغ‌های عقب دودی و جلوپنجره کرومی تیره سود استفاده می‌کند. داخل کابین نیز پدال‌های آلیاژی و صندلی‌های چرمی ناپا متفاوت نصب شده است.
    اگرچه مدل G70 اسپرت به‌صورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود اما با سفارش گیربکس 6 سرعته دستی می‌توان لذت بیشتری را در اختیار گرفت. ترمزهای برمبو و لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت 4S به همراه اگزوز اسپرت از مواردی هستند که این خودرو را جذاب‌تر از قبل می‌کنند. از دیگر آپشن در دسترس سیستم چهارچرخ محرک است که در همه‌ی مدل‌ها به‌جز G70 2.0T اسپرت با گیربکس 6 سرعته دستی قابل انتخاب خواهد بود.
    نمونه Advance T3.3 تقریبا مشابه با Elite 2.0 است، اما از تجهیزات بیشتری همچون سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای برمبو، دیفرانسیل ضد لغزش و سیستم اگزوز دوبل برخوردار است. نسخه Elite 3.3 علاوه بر تجهیزات یاد شده از برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، حسگرهای پارک و سانروف سود می‌برد. این خودرو همچنین دارای شارژر بی‌سیم گوشی و دستیار نورپایین نیز هست.تریم Prestige 3.3 دارای صندلی‌های چرمی ناپا، پوشش سقف میکروفایبر، هدآپ دیسپلی و گرمکن صندلی‌های عقب است. مدل Sport 3.3 تنها سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی را اضافه‌تر از سایر تریم‌ها دارد.
    مدل‌های 2.0T دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربویی هستند که 252 اسب بخار قدرت و 352 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه هم به یک گیربکس 6 سرعته دستی و هم به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. مشتریانی که پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو را انتخاب کنند قدرتی معادل 365 اسب بخار و گشتاور 509 نیوتن متر در اختیار خواهند داشت.
    جنسیس هنوز قیمت این مدل‌ها را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود قیمت پایه آن حدود 32 هزار دلار باشد.

    نویسنده: اشکان آثار

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو