فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

هدف گذاری تولید ۳ هزار دستگاه تیانا در سال جاری

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت پارس خودرو از برنامه افزایش تولید خودروی تیانا در سال جاری خبر داد و گفت : در صورت توافق با شرکت نیسان در خصوص مسائل خرید نقدی قطعات، تولید تیانا به ۳ هزار دستگاه افزایش می یابد.

هدف گذاری تولید ۳ هزار دستگاه تیانا در سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی در ادامه بزرگترین چالش شرکت پارس خودرو را مشکل نقدینگی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط خاصی که در صنعت ایران وجود دارد وعده هایی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت داده و بودجه هایی که در این راستا پیش بینی شده است کمک زیادی به رفع مشکلات نقدینگی در شرکت می کند.
    وی همچنین در خصوص محصولات جدید پارس خودرو گفت: در حال حاضر ساندرو و بی کراس (ساندرو شاسی بلند) از محصولات جدیدی است که مذاکرات آنها به پایان رسیده. مدل داستر نیز در دستور کار مذاکرات قرار گرفته که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد و همراه با مدل های قبلی عملیات اجرایی پروژه آن شروع شود. اما مذاکره تولید دو محصول سانی و میکرا همچنان ادامه دارد که لازم است شرکت نیسان همکاری بیشتری در این رابطه بعمل آورد.
    مدنی همچنین به کاهش نمره منفی و افزایش کیفیت خودروی x131 پارس خودرو اشاره و تصریح کرد: نمره منفی خودروی پراید تولیدی پارس خودرو، با تلاش و اقدامات انجام شده کاهش یافته که نشان از رشد کیفی این محصول است.
    وی با بیان اینکه اجرای پروژه x100 کمک موثری در ارتقاء کیفی پراید بود، گفت: با اجرای این پروژه بسیاری از قالب های قطعات مجددا ساخته شد، همچنین با اجرای این پروژه، تست های کرش و ایمنی این خودرو پاسخ داده شد به طوری که امروز پراید خودرویی قابل اطمینان و دارای استانداردهای بالای ایمنی و محیط زیستی است.

    http://www.asrekhodro.com/News/18737

    محصولات سایپا در ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج
    شش سال پیش در چنین روزی سفیر سابق کشور ساحل عاج در بازدید از خطوط تولید سایپا گفت : با برنامه ریزی دولت ساحل عاج ، بازسازی وتامین نیاز ناوگان تاکسیرانی پایتخت کشور ساحل عاج بر عهده شرکت سایپا قرار خواهد گرفت. عبدالله سی سه سفیر کشور ساحل عاج در جمهوری اسلامی ایران بهمراه هیئتی از این کشور ضمن بازدید از خطوط تولید سایپا با چگونگی روند تولید محصولات این شرکت آشناشدند.
    بر اساس این گزارش عبدالله سی سه گفت : بازدید از خطوط تولید سایپا برای ما بسیار جذاب و جالب بود و امیدواریم با توجه به شرایط جغرافیائی کشور ساحل عاج و مرکزیت این کشور در منطقه غرب آفریقا، بتوانیم همکاری بیشتری با شرکت سایپا داشته باشیم.
    سفیر ساحل عاج افزود: در طرح نوسازی و تامین نیاز ناوگان تاکسیرانی شهر اویجان با وجود پیشنهاد های مختلف خودروسازان دیگر، مسئولان کشورعلاقه مند به همکاری با شرکت سایپا بوده و امیدواریم با همکاری با این شرکت بتوانیم پیشرفتهای زیادی را در کشور خود کسب کنیم.
    وی با اشاره به علاقه مندی مسئولان کشور ساحل عاج در زمینه همکاری بیشتر با سایپا گفت : مسئولان کشور ساحل عاج با اشتیاق فراوان از همکاری با سایپا استقبال کرده و امیدواریم با برقراری ارتباط ببشتر با این مجموعه در آینده نزدیک بتوانیم خطوط تولید مجهز سایپا را در کشور خود ببینیم .
    http://www.asrekhodro.com/News/18764
    اخراج 8 هزار کارمند پژو، شوک بزرگ برای فرانسوی‌ها
    شش سال پیش در چنین روزی رییس جمهورسابق فرانسه تاکید کرد طرح ارائه شده از سوی شرکت خودرو سازی پژو برای اخراج 8 هزار کارمند، یک شوک بزرگ برای کارگران و خانواده های آنها و اتحادیه های کارگری است و قابل قبول نخواهد بود. فرانسیس اولاند تصریح کرد: طرح شرکت پژو برای اخراج 8 هزار کارمند خود در فرانسه به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مذاکرات دوباره در این خصوص انجام شود .
    بر اساس این گزارش شرکت خودرو سازی پژو که با کاهش چشمگیر فروش در بازارهای اروپایی روبرو شده است قصد دارد یک کارخانه بزرگ خود در شمال فرانسه را تعطیل کند . کارگران این کارخانه اعتصاب یک روزه ای را آغاز کرده اند و اتحادیه های کارگری نیز خواستار تمدید مهلت این اعتصاب شده اند .
    اولاند در مصاحبه با تلویزیون فرانسه تصریح کرد: این طرح یک شوک بزرگ برای کارگران و خانواده های آنها و اتحادیه های کارگری است . این طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مذاکرات مجددی برگزار شود .
    اولاند که در ماه می به عنوان رییس جمهور جدید فرانسه کار خود را آغاز کرده است افزود دولت فرانسه یک متخصص ارشد نیاز دارد تا وضعیت مالی شرکت پژو و راهکارهای خروج این شرکت از بحران فعلی را ارزیابی و پیشنهاد دهد .
    وی افزود دولت فرانسه به زودی طرح جامعی را برای نجات صنعت خودرو سازی این کشور و تشویق مردم فرانسه برای خریداری خودروهای داخلی ارائه خواهد کرد .

    اولاند در مبارزات انتخاباتی خود قول داده است فرانسه را بار دیگر صنعتی خواهد کرد . بحران صنعت خودرو سازی فرانسه نخستین آزمون سخت برای ارزیابی عملکرد اولاند خواهد بود .
    شرکت خودرو سازی فرانسه که طی ماههای اخیر با زیان و ضرر سنگینی روبرو شده است اعلام کرد کارخانه واقع در نزدیکی شهر پاریس را تعطیل می کند . این کارخانه بیش از سه هزار نفر پرسنل دارد و از ابتدای سال 2014 میلادی تولید خود را متوقف خواهد کرد .
    بر اساس این گزارش ، شرکت پژو همچنین قصد دارد 1400 نفر از کارمندان کارخانه واقع در شهر رن در غرب فرانسه را نیز اخراج کند . افت شدید تقاضا برای خودروهای پژو 508 و سیتروئن 5 علت اصلی کاهش کارمندان این کارخانه اعلام شده است .
    شرکت پژو اعلام کرد در شش ماه نخست 2012 میلادی با زیان و ضرر 700 میلیون یورویی روبرو شده است . پیش بینی می شود این شرکت بزرگ خودرو سازی فرانسه تا سال 2014 میلادی با زیان و ضرر روبرو شود .
    شرکت پژو سال گذشته اعلام کرده بود 6 هزار کارمند خود را اخراج خواهد کرد که این رقم شامل 2500 کارمند در خارج از مرزهای فرانسه بوده است .افت شدید فروش پژو سیتروئن در بازار اروپا تاثیر منفی زیادی بر عملکرد مالی این شرکت داشته است .
    http://www.asrekhodro.com/News/18736

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو