فونیکسریمکسبهتام

به دلیل تردد خودروهای گردشگری با بیشترین سرنشین؛

افزایش تلفات هر سانحه رانندگی در تابستان

محور سرچم تعریض شود

عصر خودرو– رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید برلزوم رعایت مقررات گفت: تعداد تلفات در هر سانحه رانندگی طی فصل تابستان به دلیل تردد خودروهای گردشگری با بیشترین سرنشین افزایش می‌یابد.

افزایش تلفات هر سانحه رانندگی در تابستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از مهر ،  سرهنگ حجت فتاحی فزود: استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری بوده و خانواده های زیادی از سایر استان های کشور با خودروهای شخصی به اردبیل سفر می کنند.

    وی با بیان اینکه اکثر گردشگران تابستانی با حداکثر ظرفیت و با بیشترین تعداد سرنشین تردد می کنند، ادامه داد: به همین دلیل تلفات در هر سوانحه رانندگی طی این فصل سال افزایش می یابد.

    رئیس پلیس راه استان با توجه به این عوامل و شرایط تاکید کرد که لازم است رانندگان و مسافران در این فصل بیش از پیش قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و با پرهیز از رانندگی پیوسته هر دو ساعت یک بار استراحت کافی داشته باشند.

    وی با اشاره به افزایش سفرهای گردشگری تابستانی در محورهای استان اردبیل، برلزوم توجه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و مسافران تاکید کرد.

    فتاحی در عین حال عدم رعایت قوانین و تخلف و بی توجهی از سوی راننده را موجب شکل گیری خسارت های جبران ناپذیر دانست و متذکر شد: اکثر تصادفات به دلیل تخلف و بی احتیاطی فردی حادث شده و بسیاری از افراد جان خود را از دست می دهند.

    وی همچنین با اشاره به یک طرفه بودن و عرض کم سواره رو در مسیر اردبیل – سرچم خواستار تعریض این محور شد.

    رئیس پلیس راه استان افزود: بسیاری از تصادفات این محور رخ به رخ اتفاق می افتد بنابراین لازم است تعریض محور اردبیل – سرچم مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

    وی با بیان اینکه این محور یکی از محورهای دارای بیشترین تردد بویژه از سوی گردشگران است، برلزوم تسریع در اجرای عملیات تعریض محور اردبییل – خلخال – سرچم تاکید کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط