فونیکسریمکسبهتام

مدیران خودرو حامی برگزاری هجدهمین دوره مسابقان مهارت ملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

عصر خودرو- این مسابقات با حمایت و تامین تجهیزات و لوازم آموزشی از سوی شرکت مدیران خودرو و با هدف ارتقا سطح آموزش و تربیت کارشناسان فنی و همچنین کمک به اشتغال جوانان ایرانی صورت گرفت.

مدیران خودرو حامی برگزاری هجدهمین دوره مسابقان مهارت ملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت یکشنبه 24 تیرماه در 33 رشته همزمان درمرکز تربیت مربی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مرکز تخصصی فناوری خودرو 9 دی آغاز شده و تا 27 ادامه دارد. این مسابقات با حضور 524 رقابت‌کننده از 31 استان با قضاوت 544 کارشناس ادامه دارد. صبح امروز معاون معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مدیران شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و برخی از نمایندگان مجلس از مرکز فنی و حرفه‌ایی بازدید کردند و بر تداوم آموزش های تخصصی و پرورش نیروهای ماهر تاکید شد.
    این مسابقات در حوزه خودرو بصورت تخصصی در بخش های فناوری ،صافکاری و نقاشی خودرو برگزار می‌شود. شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودرو ساز کشور با رویکرد بومی سازی خدمات پس از فروش خودروهای تحت پوشش درسرار کشور و از سوی دیگر کمک به اشتغال زایی نیروهای جوان متخصص جویای کار ، نسبت به عقد توافقنامه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور اقدام نموده است . در راستای اجرایی شدن توافقنامه فوق ، تا کنون 8 مرکزاز مراکز منتخب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط این شرکت تجهیز شده است وهم اکنون طبق برنامه زمانبدی آموزش فی مابین ، مراکز فوق در حال برگزاری دورههای آموزش برای پرسنل فنی نمایندگان مجاز مدیران خودرو می باشند، و همچنین شرکت مدیران خودرو بعنوان اسپانسر اصلی این دروه از رقابت‌ها با سازمان فنی و حرفه ای کشور همکاری دارد. هفته گذشته مدیران خودرو دومین سری از تجهیزات آموزشی خودرویی را به این سازمان اهداء کرده بود که بطور خاص در این دوره از رقابت ها از آن استفاده شده است تا بدینوسیله رسالت اجتماعی خود را بمنظور تحقق اهداف ملی محقق نماید .
    لازم به ذکر است شرکت مدیران خودرو کارشناسان فنی و پذیرشگران منتخب شبکه نمایندگان مجاز خود را در اکتبر 2018 به مسابقات بین المللی رقابت در چین اعزام خواهد نمود که به این منظور برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اردوهای آمادگی کارشناسان اعزامی خود را قبل از شروع مسابقات جهانی در سازمان فنی و حرفه ای مرکز 9 دی صورت گرفته است تا بالاترین آمادگی های لازم برای حضور پرقدرت در این مسابقات ایجاد شود. طبق اعلام مسئولان برگزاری، این مسابقات همچنین بعنوان رقابت های انتخابی نفرات اعزامی برای شرکت در رقابت های مهارت بین المللی کشور روسیه خواهد بود. 5 نفر برتر در رشته های مشخص سال آتی به مسابقات بین‌المللی مهارت 2019 کازان روسیه (شهریور 98) اعزام خواهند شد. روز گذشته نیز الکس اسکار نیاکوف سرپرست تیم و رئیس واحد توسعه کلان منطقه ای سازمان مسابقات جهانی روسیه ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حضور خود در زمان برگزاری این رقابت ها در ایران، گفت: " شبیه سازی این مسابقات، تقلیدی از مسابقات جهانی است و کارشناسان نقاط قوت و ضعف  آن را مورد بررسی قرار خواهند داد." آئین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت هم زمان با هفته مهارت در مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری در مجموعه میلاد تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو