فونیکسریمکسبهتام

گفتگو با مسئول برگزاری گردهمایی بنز سواران پایتخت؛

این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است

عصر خودرو- در حاشیه برگزاری "گردهمایی بنزسواران پایتخت"، فرصتی پیش آمد تا با شاهد غلامعلی، مسئول برگزاری این گردهمایی گفتگوی کوتاهی در مورد سابقه این کلوپ و این گردهمایی‌ها داشته باشیم.

این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، کلوپ مرسدس بنز تهران که بیش از 3 سال است فعالیت خود را آغاز کرده است، متشکل از تعداد زیادی خودروهای کلاسیک و تعدادی خودروهای به‌روز و نوین است که به‌صورت خودگردان اداره می‌شود و تقریباً هر فصل یک‌بار گردهمایی برگزار می‌کنند.

    به‌عنوان سؤال نخست، در مورد کلوپ بنزسواران پایتخت توضیح دهید، اینکه از چه زمانی این مجموعه شکل گرفت؟

    در حقیقت، از سه سال پیش استارت این کار را با حضور حدود 8 نفر از دوستان زدیم و به شکر خدا روزبه‌روز توانستیم بر تعداد این افراد بیافزاییم تا اینکه به تعدادی رسیده‌ایم که می‌توانیم در سطح شهر و یا حتی خارج شهر برنامه و گردهمایی برگزار کنیم. در این سه سال 12 گردهمایی داشتیم که تمامی آن‌ها با هزینه شخصی برگزار شده‌اند و تاکنون هیچ اسپانسری نداشته‌ایم و تمامی هزینه‌های برنامه را خود عزیزان اعضا کلوپ بر عهده می‌گیرند. البته این مسئله باعث شده است که نتوانیم به آن صورت که می‌خواهیم پررنگ ظاهر شویم.

    با این اوصاف، این برنامه 12ام بود، هدفتان از این گردهمایی‌ها چیست؟

    بله! این 12امین برنامه ما بود که در سه سال گذشته از تشکیل این گروه برگزار شد و به یاری خداوند هر بار بهتر و منظم‌تر از دفعه قبل برگزار می‌شود. عموماً سعی می‌کنیم هر دو الی سه ماه یک‌بار برنامه بگذاریم و هدفمان هم زنده نگه‌داشتن خودروهای کلاسیک مرسدس‌بنز است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، زنده نگه‌داشتن یک خودرو کلاسیک و به‌خصوص آلمانی در دنیا امروز بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است و به‌جرات می‌توان گفت که تمامی عزیزانی که خودروهای کلاسیک دارند صرفاً به دلیل عشقشان به این کار حاضر هستند مصائب آن را تحمل کنند.

    آیا فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، حمایتی از برگزاری این نوع برنامه‌ها می‌کند؟

    از روز اولی که به دنبال برگزاری این برنامه بودم به فدراسیون مراجعه کردم و آن‌ها هم به گرمی از این مسئله استقبال کردند و من را به هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران معرفی کردند. آقایان مهرداد همتیان و فرامرز زینعلی با توجه به شناخت قبلی‌ای که از من داشتند، این برنامه را مورد حمایت و لطف‌شان قرار دادند و تا امروز به‌عنوان پشتوانه و همراه این حقیر و کلوپ مرسدس بنز هستند. این عزیزان برای برگزاری هر برنامه در راستای صدور مجوز، مکاتباتی را با پلیس امنیت ملی و پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌دهند و در صورت موافقت این دو ارگان، مجوز برگزاری صادر می‌شود.

     

    برای عضویت در این گروه چه قوانینی وجود دارد؟

    عضویت در گروه مرسدس بنز کاملاً رایگان است. فقط برای بعضی از برنامه‌ها به این علت که بحث پذیرایی در میان است، ما فقط هزینه غذا را از دوستان می‌گیریم به این صورت که تک تک اعضا مبالغ را به حساب هیئت واریز می‌کنند و پس از اتمام برنامه دوستان ما در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران این مبالغ را به بنده عودت می‌دهند. به غیر از این مورد دیگر هیچ هزینه‌ای برای اعضا کلوپ درنظر گرفته نشده است.

    در صحبت‌هایتان اشاره‌ای داشتید به بحث اسپانسرینگ، نقش اسپانسر تا چه حدی می‌تواند در برگزاری این مدل برنامه‌ها موثر باشد؟

    سؤال بسیار خوبی را پرسیدید چراکه تنها مشکل ما در برگزاری این برنامه‌ها نداشتن اسپانسر است. بارها با در این‌باره با شرکت‌ها و برندهای متعددی مذاکره کرده‌ایم ولی تا این لحظه با درهای بسته روبرو شده‌ایم اما همچنان ناامید نیستیم و به فردایی بهتر امید داریم. ما از اسپانسرها توقع زیادی نداریم، فقط از دوستان انتظار پرداخت هزینه‌های برگزاری را داریم که در مقابل تبلیغات محصول‌شان بسیار هم ناچیز هست. داشتن اسپانسر در این چنین برنامه‌ها نقش بسزایی دارد چون می‌تواند باعث مجلل شدن و درخشش برنامه‌ها شود.

    نکته‌ای هست که بخواهید در پایان اضافه کنید؟

    در پایان ضمن تشکر ویژه‌ای که از عزیزانم در پلیس امنیت، پلیس راهور تهران بزرگ، فدراسیون و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران دارم، دست تک‌تکشان را به گرمی می‌فشارم و امید آن دارم که کماکان ما را مورد لطف و عنایت خویش قرار دهند. همچنین از تمامی عزیزانی که در سرما و گرما با هزینه شخصی خود به بنده افتخار دادند و ما را با حضورشان حمایت کردند، کمال تشکر و قدردانی را به‌جای می‌آورم. در پایان از شما اصحاب رسانه که این فرصت را در اختیار بنده و اعضا کلوپ قرار دادید صمیمانه تشکر می‌کنم.

    گزارش: روزبه نوروزیان

     

     

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو