فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه ۷ بندی گروه بهمن با هدف شفاف سازی پیش فروش مزدا ۳

عصر خودرو- روابط عمومی گروه بهمن با صدور اطلاعیه ای ۷ بندی نسبت به شفاف سازی پیش فروش مزدا ۳ در هفته گذشته اقدام کرد.

اطلاعیه ۷ بندی گروه بهمن با هدف شفاف سازی پیش فروش مزدا ۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این اطلاعیه به شرح زیر است :

    1.  فروش اینترنتی خودرو مزدا 3 از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 03/05/97 و با اطلاع رسانی مناسب در سایت های مربوطه، آغاز شد.
    2.  فروش اینترنتی، از طریق سایت اینترنتی شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) انجام شده که این شرکت از طریق شرکت مگفا، وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است. لازم به ذکر است شرکت مگا سابقه طولانی در همکاری با خودروسازان بزرگ کشور در زمینه فروش اینترنتی دارد.
    3.  با توجه به ابلاغیه های صادره از سازمان حمایت مصرف کنندگان، مبنی بر تعیین مهلت تحویل در فروش های نقدی خودرو تنها در بازه 30 روزه، این شرکت بر اساس برنامه مصوب فروش در مرداد ماه،نسبت به ثبت نام اقدام کرد.
    4.  به جهت افزایش ضریب اطمینان از دسترسی مصرف کننده اصلی به خودرو، محدودیت ثبت نام حداکثر یک دستگاه به ازای هر کد ملی در شرایط فروش لحاظ شد، که امکان صلح نیز برای مشتری وجود ندارد.
    5.  پیرو آمار ارسالی از جانب شرکت مگا ، مجموع متقاضیان خرید (غیر تکراری) در زمان فروش اینترنتی 212 هزار نفر بوده ، بر همین اساس احتمال خرید جهت هر متقاضی بسیار اندک بوده است.
    6.  گفتنی است کل تولید خودروی مزدا 3 جدید از سال 89 تا کنون ، کمتر از26 هزار دستگاه بوده است بنابراین امکان پاسخ به چنین حجمی از تقاضا برای شرکت بهمن موتور وجود نداشته است.
    7.  اطلاعات اخذ شده از شرکت مگا در خصوص نحوه فروش حاکی از این است که پس از بازخوانی اطلاعات Refresh) ) در آغاز ثبت نام جهت ایجاد شرایط یکسان برای تمامی مشتریان، همه افرادی که پیش از ساعت 9 وارد سامانه شده بودند از سایت خارج شدند . در مرحله نخست به تعداد خودروی قابل عرضه ، مشتری جهت طی کردن فرآیند ثبت نام به سایت هدایت می شود. با توجه به اینکه معمولاً بخشی از متقاضیان به دلیل مشکلاتی از قبیل ناقص بودن اطلاعات یا عدم پذیرش درگاه بانک از ارائه فرآیند باز می مانند ، در سایت اطلاع رسانی دوباره انجام و در صورت باقی ماندن ظرفیت ، دوباره شرایط فروش برای 15 دقیقه دیگر برقرار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو