فونیکسریمکسبهتام

توضیح شهرداری تهران درباره ارسال پیامک بدهی طرح ترافیک به شهروندان تهرانی

عصر خودرو- مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای همه کسانی که به‌نحوی در طرح ترافیک بدهکار بودند طی هفته گذشته پیامکی ارسال شد که هدف از این کار صرفا اطلاع رسانی و جلوگیری از جریمه شدن این افراد بود.

توضیح شهرداری تهران درباره ارسال پیامک بدهی طرح ترافیک به شهروندان تهرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی پیرحسین لو با بیان اینکه کسانی که پیامک دریافت کردند اگر بدهی اعلامی مربوط به شماره پلاک خودروی دیگری بود، به جزئیات پیامک توجه نکنند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای همه کسانی که طی سال‌های قبل طرح ترافیک خریداری کرده بودند و شماره تلفن همراه آن‌ها در سامانه «تهران من» و یا سامانه‌های دیگر قید شده، پیامک ارسال شده است.

    وی افزود: اگر افراد می‌خواهند از رقم دقیق بدهی خود مطلع شوند می‌توانند با شماره 137 داخلی 5 تماس بگیرند و با اعلام شماره پلاک خود از میزان دقیق بدهی مطلع شوند.

    مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی‌ از دریافت‌کنندگان پیامک می‌گویند که چنین بدهی را قبول ندارند، چرا که یا حساب کاربری‌شان پر بود و یا ترددی در آن زمان نداشتند، گفت: این افراد می‌توانند با وارد شدن به سامانه و ورود به قسمت صورتحساب، نوع تردد، میزان بدهی و ساعت و روز تردد را ملاحظه کنند و در نهایت اگر کسی در حسابش، موجودی داشت اما بدهکار تلقی شده، احتمالا در زمان تردد حساب کاربری‌اش موجودی نداشته و بعد از تردد، حساب کاربری آن افزایش یافته است.

    وی افزود: اگر کسی بیش از مبلغ بدهی، شارژ در حسابش داشته باشد نگران نباشد چرا که بدهی از حساب کسر می‌شود.

    مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی افراد عنوان کردند که پیامک بدهی برای آنها ارسال شده اما اساسا در سامانه ثبت نام نکردند، گفت: برای تمامی شماره موبایل‌هایی که در سامانه‌های شهرداری موجود بود، پیامک ارسال شده است و این افراد می‌توانند با ورود به سامانه «تهران من» و ثبت نام در آن، میزان بدهی پلاک و عوارض خود را مشاهده و شارژ خود را پرداخت کنند.

    پیرحسین لو درپایان اظهارکرد: شهروندان هر نوع اعتراض و سوالی که نیاز به پیگیری دارد را می‌توانند در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من بارگذاری کنند تا در اسرع وقت به سوالات آنها پاسخ داده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو