فونیکسریمکسبهتام

نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید

عصر خودرو-کمپانی نیسان؛ کراس اوور ایکس‌تریل را از سال ۲۰۰۰ وارد بازار کرده است.

نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶:۰۰
  • نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید
  • نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید
  • نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید
  • نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید
  • نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی نیسان، خودرو ایکس‌تریل را از سال 2000 وارد بازار کرد. این کراس اوور فول سایز، ابتدا در ژاپن تولید می شد اما بعد از آن  در مالزی، چین، روسیه، اندونزی و تایلند هم ساخته شد.

سومین نسل از ایکس تریل که در سال 2014 معرفی شد، در نمای جلوی خودرو نیز همان طراحی V شکل در جلوپنجره را دارا است. چراغ‌های مثلثی و کشیده به همراه خطوط تیز و یک نوار LED زیر آن شکل گرفته اند.

همچنین مه شکن‌ها هم به تبعیت طراحی چراغ‌ها با خطوط تیز در یک قالب برنده در پایین چراغ‌های جلو قرار گرفته اند.این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با 2488 سی سی حجم مجهز است که قادر به تولید 171 اسب بخار در دور 6000 و حداکثر گشتاور تولیدی 233 نیوتن متر در دور 4000  توسط جعبه دنده‌ اتومات 6 سرعته به نام CVT Xtronic است.

مصرف سوخت ترکیبی آن 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در 10.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است.

همانطور که گفته شد؛ ایکس تریل در دسته خودرو‌های کراس اور قرار دارد، به طوریکه  طول آن 4640، عرض آن 1820 و ارتفاع آن 1715 میلیمتر است.

از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون چرم‌های دولبه، صندلی‌های تاشو عقب، صندلی‌های جلوی گرم‌شونده، ایزوفیکس (نقطه اتصال نصب صندلی کودک)، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت مختلف و تنظیم گودی کمر، صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی در 4 جهت مختلف اشاره کرد.

در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون دو ایربگ در جلو، دو عدد در کنار و دو ایربگ پرده‌ای،  استارت دکمه‌ای، سامانه ضد سرقت، کمربند ایمنی صندلی جلو، سیستم ورود بدون کلید هوشمند، ریموت ورود-بدون کلید با کنترل درب‌ها و دیگر امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوای دوگانه اتوماتیک،  موقعیت یاب با صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچ، سیستم رادیو، سی دی، MP3، بلوتوث / تماس تلفنی، بلوتوث / پخش موسیقی، اتصال USB، اتصال AUX، 6 عدد بلندگو،  آینه‌های جانبی با چراغ راهنما، آینه‌های جانبی برقی همراه با گرم‌کننده، آئینه عقب تاریک شونده اتوماتیک، آیینه جانبی تاشونده برقی،  شیشه بالابر‌های برقی، برف‌پاکن‌های اتوماتیک، شیشه‌های دودی کناری عقب،  سان‌روف پانارومیک،  روشنایی LED داخلی و تریم‌های مشکی براق، چراغ‌های LED عقب، چراغ‌های LED جلو، چراغ‌های روشن در روز LED و همچنین چراغ‌های جلوی LED دوگانه با قابلیت تنظیم فاصله دور یا نزدیک و تنظیم زاویه خودکار، خاموش کن چراغ‌ها با تاخیر (Follow me)، لامپ‌های مه‌شکن جلو با قاب کروم،  هشدار رانندگی بین خطوط، شناسایی اجسام متحرک، هشدار نقطه کور، سیستم هشدار فشار باد تایر‌ها، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، سنسور‌های پارک عقب، سیستم مانیتور دید 360 درجه (AVM)، سنسور باران،  درب عقب برقی، سیستم کمکی ترمز، دکمه غیر فعال کردن کیسه هوا سرنشین جلو، تایر زاپاس استاندارد، زیر دستی مرکزی جلو و عقب، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، سیستم ترمز پارک برقی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت و باربند اشاره کرد.

در بخش ترمز‌ها و پایداری ایکس تریل از سیستم ترمز ضد قفل  ABS و EBD, ESP و ترمز جلو و عقب دیسکی استفاده کرده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو