فونیکسریمکسبهتام

هیچ خودرویی برای تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج یا فرد در روز پنجشنبه جریمه نمی‌شود

عصر خودرو- مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خبر جریمه خودروها به علت تردد در محدوده طرح ترافیک در پنجشنبه ها را تکذیب کرد.

هیچ خودرویی برای تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج یا فرد در روز پنجشنبه جریمه نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در واکنش به خبری مبنی بر جریمه خودروهایی‌ که در روز پنج‌شنبه بدون شارژ‌ حساب، وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند گفت: این خبر درست نیست و من آن را تکذیب می‌کنم.
    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: من در گفتگوی‌ 2 ساعته‌ای که با آن رسانه داشتم گفته بودم ارسال پیا‌مک در روز پنجشنبه به معنای این نیست که بدهی‌ اعلام شده‌ مربوط به روز پنجشنبه است.

    وی افزود: در آن پیامک‌ها بدهی‌های طرح ترافیک که مربوط به روزهای‌ قبل هست به کاربران اعلام شده بود.

    پیرحسین‌لو با تأکید بر اینکه من به صورت کامل ماجرای پیامک‌ها را برای خبرنگار آن رسانه توضیح دادم و گفتم که ارتباطی با جریمه ندارد و برای روز پنجشنبه هم نیست اظهار کرد: برای من عجیب است که چرا با این همه توضیحات‌ و بدون توجه به آنچه که گفته بودم تیتر زده‌اند.

    بیشتر بخوانید: نحوه خرید طرح ترافیک روزانه، هفتگی یا ماهانه + مراحل ثبت نام

    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه ارسال پیامک‌ به معنای جریمه پلیس نیست خاطرنشان کرد: در طرح ترافیک امسال عوارض ورود به طرح ترافیک‌ جدای از جریمه پلیس می‌شود و شهروندان‌ اگر می‌خواهند بدانند که ترددشان‌ در محدوده طرح ترافیک‌ ثبت شده یا خیر نباید خلافی‌ بگیرند بلکه‌ باید به سایت طرح ترافیک مراجعه کنند و در مقابل مشخصات‌ خودرو مبلغ بدهی‌ و تاریخ تردد را ملاحظه‌ کنند.

    پیرحسین‌لو با بیان اینکه تعجب می‌کنم چرا با وجود این سخنان نوشته‌اند که تردد بدون شا‌رژ در روز پنجشنبه مشمول جریمه می‌شود اظهار کرد: در سال 97 ورود به محدوده طرح در روزهای پنج‌شنبه آزاد است و کسی جریمه نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه در مجموع 2 دسته پیامک‌ ارسال می‌شود گفت: در یک دسته از پیامک‌ها تاریخ ورود افراد ذکر شده که مربوط به تردد غیرمجاز در یک روز مشخص است و دسته دیگر پیامک‌هایی هستند که به طور کلی اعلام کرده فرد دارای بدهی است و هیچ تاریخ ترددی‌ در آن اعلام نشده است.

    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در پایان گفت: اطلاع رسانی پیامکی‌ با این هدف بود که شهروندان بدانند عوارض طرح ترافیک جدای از جریمه محاسبه‌ می‌شود و در نهایت قبل از جریمه شدن بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو