فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خبر داد

تشکیل ۲ پرونده رسیدگی به گرانفروشی خودرو‌ها در تعزیرات استان البرز

عصر خودرو- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در بحث گرانفروشی خودرو شکایت‌هایی از چند نمایندگی بزرگ خودرو در کشور به ما ارجاع شده که در این باره ۲ پرونده در تعزیرات استان البرز تشکیل و در حال رسیدگی است.

تشکیل ۲ پرونده رسیدگی به گرانفروشی خودرو‌ها در تعزیرات استان البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  میزان، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز  با اشاره به تخلفات حوزه خودرو اظهار کرد: در بحث گرانفروشی شکایت‌هایی از چند مورد نمایندگی بزرگ خودرو در کشور به ما ارجاع شده است که در حال انجام مراحل کارشناسی است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: یکی از این پرونده‌ها 80 شاکی و دیگری 5 شاکی دارد و قرار بود خودروی سنگین به آن‌ها عرضه شود، اما نمایندگی خودروی خاطی با نوسانات ارز مطالبه وجه بیشتری کرده است که این پرونده برای کارشناسی ارسال شده تا قرارداد‌ها بررسی و مشخص شود آیا در این قرارداد ذکر شده که به قیمت روز محاسبه شود؟

    مختاری بیان کرد: اگر این شرط در قرارداد نمایندگی خودرو و شاکیان قید نشده باشد نمایندگی نمی‌تواند مبلغ اضافه دریافت کند و قابلیت پیگرد و تعقیب کیفری دارد.

    وی با بیان اینکه پرونده رسیدگی به گرانفروشی خودرو‌ها بر حسب شاکیان درحال بررسی و رضایت برخی از شاکیان اخذ شده است در پایان گفت: یکی از این شرکت‌های متخلف وارد کننده خودرویی که نمایندگی فروش آن در استان البرزاست و یکی دیگر مونتاژ کار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط