فونیکسریمکسبهتام

تاثیر تصمیمات اقتصادی ترامپ بر برند های آمریکایی؛

جنرال‌موتورز دست‌به‌دامن سازمان تجارت آمریکا شد

عصر خودرو-جنرال‌موتورز در تلاش است تا وضع تعرفه برای کالاهای وارداتی از چین به خاک آمریکا را به نفع ساخته های خود تغییر دهد.

جنرال‌موتورز دست‌به‌دامن سازمان تجارت آمریکا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، وضع تعرفه 25 درصدی برای اقلام چینی وارد شده به خاک آمریکا، بطور قطع حضور برخی کالا های آمریکایی ساخت چین در بازار ایالات متحده را تحت تاثیر قرار خواهد داد مثل کراس‌اوور انویژن که برند آمریکایی بیوئیک را بر روی خود دارد اما در چین تولید می شود. همین باعث شده تا جنرال‌موتورز رایزنی هایی را برای مستثنا ساختن این محصول ساخت چین خود از این قانون با سازمان سازمان تجارت آمریکا داشته باشد.
این شرکت معتقد است تولید انویژن در چین، به سرمایه‌گذاری بیشتر در خاک آمریکا می‌انجامد چراکه سود حاصل از این محصول به توسعه زیرساخت های جنرال‌موتورز در خاک آمریکا کمک می‌کند. جنرال موتورز ضمن تاکید بر  اینکه بخش قابل‌توجهی از انویژن های تولیدی بیوئیک در چین به فروش می‌رسند عنوان می‌کند که تولید انویژن در آمریکا به‌صرفه نخواهد بود. بیوئیک در حالی سال گذشته بیش از 200 هزار دستگاه انویژن در چین به فروش رساند که مجموع فروش سال 2017 این محصول در بازار آمریکا، تنها 41 هزار دستگاه اعلام شده است.
جنرال‌موتورز معتقد است این فروش ناچیز در مقایسه با بازار چین، پشتیبان خوبی برای تاسیس سایت تولید انویژن در خاک آمریکا نیست و در نقطه مقابل، وارد کردن این محصول، برای رقابت برند آمریکایی بیوئیک با برند های غیرآمریکایی نظیر آکیورا، ب‌ام‌و، لکسس، مرسدس-بنز و ولوو ضروری است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم