فونیکسریمکسبهتام

شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت

عصر خودرو- کی روش یکی از سه گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کره جنوبی است و قرار است رئیس یک شرکت خودروسازی کره جنوبی مبلغ ۳.۵ میلیون دلار برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید کمک مالی کند.

شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تابناک ، خبرگزاری فرانسه مدعی شد کارلوس کی‌‍روش یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال کره جنوبی است و به نظر می‌رسد مذاکراتی هم با فدراسیون کره داشته است.

     قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش به اتمام رسید و کی‌‍روش با انتشار متنی در اینستاگرام خود، بر ابهامات همکاری‌اش با ایران افزود. هرچند از کی روش به عنوان گزینه سرمربیگری الجزایر یاد می شد اما در نهایت نیمکت این تیم آفریقایی به «جمال بلماضی» رسید. باوجود اصرار و تاکید فدراسیون فوتبال به ادامه کار با کی روش اما هنوز این موضوع از سوی سرمربی ایران تایید نشده است.

    خبرگزاری فرانسه امروز در گزارشی اعلام کرد که کی روش یکی از سه گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کره جنوبی است و قرار است رئیس یک شرکت خودروسازی کره جنوبی مبلغ 3.5 میلیون دلار برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید کمک مالی کند. این خبرگزاری نوشت: «رئیس شرکت هیوندای مبلغ 3.5 میلیون دلار برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید کمک می کند. یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال کره جنوبی به AFP گفت که رئیس فدراسیون به پرداخت دستمزد قرارداد مربی خارجی امیدوار است.» در ادامه به نقل از این منبع آگاه آمده است: «ما مذاکره و تماس با گزینه های مان و صحبت درباره بخش های قرارداد آغاز کرده ایم ولی توافق با سرمربی جدید زمان بر است.»

    خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت: «گزینه های جانشینی شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی که قراردادش این هفته به پایان رسید شامل کارلوس کی روش سرمربی ایران، خوان کارلوس سرمربی مکزیک و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی است که این تیم را به فینال جام جهانی رسانید. مهمترین رقابت پیش روی کره جنوبی جام ملتهای آسیا در ماه ژانویه است؛ مسابقاتی که کره جنوبی در دوره گذشته بعد از استرالیا دوم شد.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو