فونیکسریمکسبهتام

دنیل ریکاردو در راه رنو؛

شوک بزرگ به فرمول ۱

عصر خودرو- دنیل ریکاردو راننده ردبول اعلام کرد در پایان فصل جاری تیم ردبول را به مقصد رنو ترک خواهد کرد تا شوک بزرگی به دنیای فرمول ۱ وارد شود.

شوک بزرگ به فرمول ۱
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، دنیل ریکاردو راننده بااستعداد تیم ردبول اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل جاری و بدون توجه به نتیجه به دست آمده در این فصل، تیم ردبول را به مقصد رنو ترک کند.
    این خبر کارشناسان و طرفداران فرمول 1 و ردبول را شوکه کرد زیرا هفته پیش ریکاردو اعلام کرد که آماده امضای قراردادی جدید با ردبول است. ریکاردو در بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که بتواند با تیم رنو قهرمان و به بالای جدول رده‌بندی دست پیدا کند.
    او در این زمینه گفت:"پیوستن به رنو احتمالاً یکی از سخت‌ترین تصمیمات دوران حرفه‌ای من خواهد بود، اما فکر می‌کنم زمان روبرو شدن با چالش‌های جدید فرا رسیده است".
    پیش از این لوئیس همیلتون قهرمان جهان در سال 2013 تیم مک‌لارن را ترک کرد و به مرسدس پیوست و با آن به قهرمانی رسید اما این داستان برای ریکاردو کمی متفاوت است چون او به یک خودرو قویتر و سریع‌تر برای تحقق رویای خود نیاز دارد. باور بر این است که عدم استفاده ردبول از پیشرانه‌های رنو در فصل آینده و قرارداد با هوندا به‌منظور تأمین پیشرانه در تصمیم ریکاردو برای ترک تیم نقش داشته است. ریکاردو در زمان حضور در تیم ردبول توانسته 7 پیروزی، 29 پودیوم و 904 امتیاز را کسب کند. این استرالیایی خوش‌خنده در تیم رنو با نیکو هالکنبرگ همکار خواهد شد. ردبول فعلاً گزینه جانشینی ریکاردو را اعلام نکرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم