فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا:

برای تامین قطعات گروه FH۵۰۰ پیش بینی لازم صورت پذیرفته است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: با توجه به بحث تحریم ها و لزوم تامین قطعات مورد نیاز پیش بینی های لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

برای تامین قطعات گروه FH۵۰۰ پیش بینی لازم صورت پذیرفته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، بابک منصوری در رابطه با خدمات پس از فروش این شرکت گفت: ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا دیزل در کنار تامین قطعات مورد نیاز صورت پذیرفته است و بر اساس آمار محصولات سایپا دیزل جز در تصادفات و موارد خاص تا دوسال به تعویض هیچگونه قطعه ای نیاز ندارند.

    مدیرعامل رنا با تاکید بر لزوم داخلی سازی قطعات خودرویی افزود: با توجه به بحث تحریم ها با همکاری مشاوران مجرب طی دو ماه گذشته برنامه ریزی خوبی برای اجرای پروژه داخلی سازی و تامین قطعات مورد نیاز خودروها صورت پذیرفته است و در مرحله اول قطعاتی همچون یاتاقان، سوپاپ فیلتر، شاتون، پیستون، استارت و دینام خودروهای فوتون و دانگ فنگ را داخلی سازی کرده ایم.

    وی افزود: با توجه به تحریم ها، شرکت ولوو اعلام کرده است که خدمات پس از فروش را رها نخواهد کرد و از آنجایی که امکان داخلی سازی وجود ندارد با شرکت های اصلی تامین کننده وارد مذاکره شده ایم.

    منصوری در رابطه با ضرورت نوسازی ناوگان خودروهای سنگین در کشور گفت: شرکت سایپادیزل در بحث نوسازی ناوگان خودروهای سنگین داخل کشور اقدامات خوبی انجام داده و شرکت رنا به عنوان تامین کننده قطعات و خدمات پس از فروش، برای گروه FH500 ، تعداد زیادی از قطعات را تامین کرده است.

    مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا بر تلاش برای کسب سهم بیشتر بازار اشاره کرد و گفت: هیات مدیره، مدیران و مشاوران این شرکت بدنبال کسب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل بوده و در این راه ایجاد ارزش افزوده جهت گروه خودروسازی سایپا و نمایندگان را دنبال می کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط