فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس:

قیمت بنزین و فرآورده های نفتی تا پایان سال جاری افزایش نمی یابد

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد که قیمت بنزین و فرآورده های نفتی تا فروردین ماه افزایش نمی یابد.

قیمت بنزین و فرآورده های نفتی تا پایان سال جاری افزایش نمی یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، حسین امیری خامکانی با بیان اینکه  وزارت نفت به ویژه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در تولید و عرضه بنزین نقش بسزایی داشته اند، گفت: این درحالی است که پیش از این رسانه های ضد انقلاب سعی داشتند با القای تغییر نرخ بنزین، از وضعیت اخیر بازار سکه و ارز سواستفاده کرده و مردم را در حوزه سوخت به‌ویژه بنزین هم به مقابله با نظام و دولت بکشانند.
    نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رد چندین باره موضوع افزایش قیمت بنزین از سوی مسئولان، افزود: با توجه به اینکه هربار موضوع افزایش نرخ بنزین از سوی مجلس و مسئولان دولت رد شده بود، اما برخی به دنبال ایجاد جو روانی در جامعه بودند که البته خوشبختانه تلاش های رسانه های ضد انقلاب با بی توجهی مردم و درایت مسئولان بی اثر شد.

    اهتمام مسئولان برای ثبات اقتصادی
    وی ادامه داد:  آنچه که  از سوی رئیس جمهور درباره عدم تغییر قیمت بنزین تا پایان سال مطرح شد، نشان دهنده اهتمام مسئولان برای ثبات اقتصادی است.

    عملکرد وزارت نفت به ایجاد ثبات اقتصادی کمک کرده است
    نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این امر یک گام موفق برای دولت و وزارت نفت محسوب می شود، یادآور شد: عملکرد وزارت نفت به ایجاد ثبات، آرامش اقتصادی و اجتماعی کشور کمک شایانی کرده است.

    تاکنون هیچ بحثی در مجلس و دولت درباره افزایش فرآورده های نفتی و بنزین تاکنون صورت نگرفته است
    وی  اقدامات شرکت ملی پالایش و پخش فرَآورده های نفتی به دلیل افزایش تولید سوخت و ثبات در عرضه آن به ویژه بنزین، را مثبت عنوان کرد.

    نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون هیچ بحثی در مجلس و دولت درباره افزایش فرآورده های نفتی و بنزین تاکنون صورت نگرفته است، تصریح کرد: رییس جمهور نیز صحبتی در این باره داشته اند که کالاهای اساسی تا فروردین سال آینده افزایش نداشته باشد پیش بینی این بوده که تا پایان سال افزایش قیمتی در حوزه فرآورده های نفتی و بنزین نداشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو