فونیکسریمکسبهتام

ماهانه یکهزار خودرو در نقده برگه معاینه فنی دریافت می کند

عصر خودرو- رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده در بازدید از مرکز معاینه فنی خودرو الغدیر این شهرستان گفت: مرکز معاینه فنی خودرو این شهرستان ماهانه به طور متوسط برای یکهزار خودرو برگه معاینه صادر می کند.

ماهانه یکهزار خودرو در نقده برگه معاینه فنی دریافت می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اکبر محمدیان روز دوشنبه در بازدید از مرکز معاینه فنی خودرو الغدیر این شهرستان افزود: پایش های مستمر از مراکز فنی خودرو توسط کارشناسان محیط زیست و نظارت بر عملکرد دستگاه های سنجش، کیفیت معاینه و راندمان کارکرد خودروها در جهت جلوگیری از آسیب های زیست محیطی را بالا می برد.
    وی بیان کرد: طبق برنامه زمانبندی، مراکز معاینه فنی خودرو در راستای کنترل عملکرد واحد و بررسی آماری آن هر ماه یک بار تحت پایش کارشناسان محیط زیست قرار می گیرد.
    وی ادامه داد: مراکز معاینه فنی خودرو مکانی برای رفع اشکال فنی خودرو در جهت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی است.
    رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده بیان کرد: تردد بیش از حد خودروهای کهنه و فرسوده در داخل شهر بسیار مضر بوده و جایگزینی خودروهای جدید باید مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود.
    محمدیان گفت: دارندگان تمامی خودروها برای کاهش هزینه خودرو و کمک در پاکیزگی هوا در زمان مقرر به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.
    به گزارش ایرنا 25 مرکز معاینه فنی در آذربایجان غربی فعالیت می کند و پایش این مراکز بر عهده اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.
    مراکز معاینه فنی نقش بسیار مهمی در بخش حمل و نقل عمومی دارد و با هدف ارتقای ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودروها، سنجش دقیق سالم بودن خودروها، کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست فعالیت می کند.
    انواع تست شامل آزمایش موتور، آلایندگی، سیستم ترمز، فرسودگی، تست ظاهری بدنه، نور چراغ ها و لاستیک ها، لقی فرمان، جلوبندی و کنترل شیشه ها از جمله این اقدامات نظارتی است که در حین بازدید از وسایط نقلیه مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو