فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهورتهران بزرگ :

طرح ترافیک ۹۷ به انضباط کاری ندارد

شرمنده مأموران‌مان هستیم

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:‌ تفاوت زیادی در طرح ترافیک ۹۷ نمی بینم و اساساً می‌توان گفت این طرح به افزایش انضباط کاری ندارد.

طرح ترافیک ۹۷ به انضباط کاری ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در خصوص برآورد پلیس راهور از طرح ترافیک جدید و اینکه آیا با اجرای این طرح ترافیک کاهش یافته یا اینکه این طرح تفاوتی با طرح‌های گذشته،دارد یا خیر؛اظهار داشت: برداشت خود من از دو سه هفته ابتدای شروع طرح این بود که چون مردم هنوز آشنایی با طرح جدید نداشته و نمی‌دانستند تکلیف‌شان چیست؛ یا اینکه یک واهمه‌ای برای ورود به طرح داشتند و مشکلاتی از قبیل چگونگی گرفتن مجوز یا چگونگی ورود به طرح و از این قبیل مسائل، یک مقدار نسبت به دوره‌های گذشته وضعیت تردد سبک‌تر بود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در شرایط بعد از آن و در حال حاضر تفاوت خیلی زیادی در این طرح دیده نمی‌شود چرا که اساسا این طرح خیلی به انضباط،‌کاری ندارد؛ بر اساس مشاهدات عینی نیز خیلی تفاوتی نداشته  است.

    وی تاکید کرد: حتما باید مطالعه دقیقی بر روی طرح ترافیک 97 انجام شود؛ به خصوص در بحث عوارض و اینکه احیانا اگر محاسنی داشته است و مهمتر اینکه آیا تغییرات این طرح توانسته نیازهای شهروندان را پاسخگو باشد یا خیر.

    این مقام ارشد راهور پایتخت در پاسخ به این پرسش که با توجه به گرمای هوا و حضور ماموران راهور برای مدیریت و تسهیل در تردد شهروندان در معابر، آیا ساعت شیفت ماموران کاهش یافته است، گفت: متاسفانه با توجه به ورود روزانه حداقل هزار دستگاه خودرو و همچنین صد تا 150 دستگاه موتورسیکلت به سطح شهر تهران و همچنین مهاجرت یا ورود خودروها از شهرستان‌ها به داخل تهران به دلایل کاری و غیره، ما اجبار داریم  برای مدیریت حجم ترافیک تهران و رفع خلا‌ءها از ماموران‌ بهره بریم.

    وی تصریح کرد: اگرچه از گذشته ترافیک تهران شبانه‌روزی بوده اما هم اینک شرایط متفاوت و بدتر شده است به ویژه در تابستان؛ چراکه میزان تردد در شب هم افزایش یافته و شب‌ها تا 2 بامداد مردم در بوستان‌ها حضور دارند و ماموران نیز باید حضور داشته باشند.

    سردار مهماندار تصریح کرد: با توجه به توان محدودی که داریم مجبوریم از همکارانمان بیشتر استفاده کنیم و از این بابت شرمنده آنها هستیم؛ ماموران پلیس راهور فقط باعشق به مردم وبرای به خدمت آنها، شرایط سخت خدمت را تحمل می‌کنند؛ می‌ایستند و خدمت صادقانه ارائه  می‌دهند چرا که آن چیزی را که ما به آنها پرداخت می‌کنیم واقعا نمی‌تواند زحمات آنها را جبران کند؛ آنها با توجه به شرایط کاری، وقت کمتری را برای خانواده‌هایشان می‌گذارند چرا که بیشتر درماموریت هستند؛ اگرچه سعی می‌کنیم تسهیلات خاصی را به آنها اعطا کنیم اما باید گفت آنها فی‌سبیل‌الله خدمت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو