فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد:

آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای اربعین

عصر خودرو- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای اعزام انجام شده است.

آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج دست‌نشان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد و گفت: جهت هماهنگی ناوگان و زائران و دستیابی آسان زائران نماینده‌ای از سوی استان  در مرزهای تعریف‌شده و مستقر می‌شود.

    وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 14 هزار و 700 زائر زنجانی  با تعداد 476 دستگاه اتوبوس از مرزهای -مهران – خسروی – شلمچه و چذابه جهت شرکت درمراسم اربعین حسینی وارد عراق شدند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: درسالهای گذشته ، عمده مشکل ترافیکی ایجادشده به دلیل تردد خودروهای  شخصی در مسیر مرزها بوده است و در جهت دستیابی به حمل‌ونقل ایمن،  روان و کاهش بار ترافیکی محورهای منتهی به مرز، تردد خودروی‌های سواری سایر استانها از استان کرمانشاه تا مرز مهران در ایام ممنوع است.

    دست‌نشان تأکید کرد: در این ایام ارائه سرویس‌های دربستی استان به مناطق مختلف کشور ممنوع است و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده می‌کند.

    وی افزود: افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل‌ونقل و تکریم زائران ازجمله مهم‌ترین اولویت‌ها برای اربعین است  و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای زائران اربعین، تمام توان خود را به‌کار می گیرد.

    مدیرکل حمل‌ونقل و راهداری استان زنجان تصریح کرد: بیش از 390 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین در استان زنجان  آماده‌شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط