فونیکسریمکسبهتام

از مشکلات تولید تسلا ۳ تا تعارض با سهامداران

ایلان ماسک یک سال اخیر را «وحشتناک» توصیف کرد

عصر خودرو- ایلان ماسک در جریان مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز، یک سال گذشته کاری خود را بسیار وحشتناک توصیف کرد؛ سالی پر از آزمون ها و چالش های دشوار.

ایلان ماسک یک سال اخیر را «وحشتناک» توصیف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ،  ایلان ماسک در جریان این مصاحبه در خصوص ابعاد مختلف فعالیت های تسلا از گذشته تا کنون سخن گفته اما اعلام کرده که هیچ یک از سال های کاری خود را به لحاظ چالشی بودن با یک سال گذشته مقایسه نمی کند.

    ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و پروژه اسپیس ایکس در بخش هایی از این مصاحبه به مشکلات تولید مدل تسلا 3 پرداخته است. تولید مدل تسلا 3 بسیار کمتر از پیش بینی های سال گذشته بود و سقوط مدل X در ماه مارس باعث نگرانی در مورد سیستم های رانندگی خودران تسلا شد.

    در ماه ژوئن، ماسک و تیمش  یک زیردریایی برای نجات یک تیم فوتبال که در غاری در تایلند گرفتار بودند ساختند. عملیاتی که بسیاری از غواصان معتقد بودند عملی شدن آن اساسا دور از ذهن است. اما در نهایت افراد گرفتار در غار نجات پیدا کردند.

    اما یکی از آخرین مشکلات ایلان ماسک طی سال جاری مشکل او با سهامدارن است. مشکلی که از یک توییت در مورد خصوصی سازی شرکت تسلا آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

    در پی این مسائل بود که مدیر عامل شرکت در جریان گفتگو با نیویورک تایمز این سال را پر از "خشونت " توصیف کرد.  تایمز گزارش می دهد که او در تمام مصاحبه نسبتا طولانی با این رسانه لحظاتی بین خنده و غم را تجربه کرد.

    تا مدتی پیش مدل تسلا 3 یکی از مقرون به صرفه ترین ناوگان الکتریکی جهان در نظر گرفته می شد، در حالی که اکنون این مدل پس از مدت ها وقفه در تولید و ارائه به یکی از پر خرج ترین خودروهای تسلا تبدیل شده است. ماسک در بخشی از این مصاحبه اشاره کرده است که چگونه این مشکلات به او آسیب رسانده اند - به لحاظ جسمی و ذهنی - و چگونه او حتی از آرامبخش استفاده می کرده تا لحظاتی را در ارامش روانی سپری کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو