فونیکسریمکسبهتام

اخبار انتشار یافته از نسل جدید سری ۳

بازگشت اسطوره

عصر خودرو- سال جدید میلادی برای ب ام و بسیار پر مشغله و سخت خواهد بود. یکی از مدل‌های که قرار است در این سال رونمایی شود نسل جدید سری ۳ خواهد بود که به‌تازگی ب ام و جزئیات کمی را از آن انتشار داده است.

بازگشت اسطوره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به گفته ب ام و نسل جدید نسبت به گذشته اسپرت‌تر خواهد بود و به همین منظور مرکز ثقل خودرو به میزان یک سانتیمتر کاهش یافته است. وزن خودرو نیز 55 کیلوگرم سبک‌تر و توزیع آن به‌صورت 50-50 اعمال شده است. از دیگر تغییرات ایجاد شده می‌توان به اکسل‌، سیستم تعلیق جدید اشاره کرد که چابکی و دقت فرمان را نسبت به نسل قبل افزایش داده و به گفته ب‌ام‌و این سیستم همواره به میزان نوسان فنرها نواقص جاده را به ‌آرامی و به‌طور دقیق خنثی خواهد کرد. هدف سیستم تعلیق استاندارد سری 3 برقراری تعادل میان جنبه اسپرت و راحت بودن است اما تعلیق M Sport قطعاً روی گزینه اسپرت تمرکز دارد و به همین دلیل مدل‌هایی که به این تعلیق مجهز خواهند شد یک سانتیمتر ارتفاع کمتر و رینگ‌های 18 اینچی سبک‌وزن خواهند داشت.
    به گفته مدیر بخش پویایی رانندگی ب‌ام‌و آقای «پیتر لانگن»، در نسل جدید سری 3، تفاوت بین نمونه‌های مجهز به تعلیق M با نسخه‌های معمولی بسیار بیشتر از قبل قابل‌تشخیص است. وی در ادامه گفته است که تعلیق M هم‌اکنون با فنرهای سفت‌تر، بسیار اسپرت‌تر شده است. علاوه بر این، در سری 3 جدید در مدل‌هایی که به تعلیق M Sport مجهز هستند، سیستم فرمان اسپرت متغیر نیز ارائه می‌شود. به گفته ب‌ام‌و این سیستم به‌طور خاص برای نسل جدید سری 3 دوباره تنظیم شده است و دقت بسیار بیشتری در پاسخ به حرکت غربیلک فرمان در جهت‌های مختلف خواهد داشت.
    ب‌ام‌و در رابطه با پیشرانه‌های نسل جدید سری 3 اطلاعات چندانی منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 رسماً در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی می شود.
    ***
    برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ب ام و می توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو