فونیکسریمکسبهتام

کاروان طبیعت گردی برقی هوشمند ساخته شد

عصر خودرو- بعد از تولید انواع و اقسام وسایل نقلیه هوشمند حالا نوبت به تولید کاروان هوشمند برای علاقمندان به طبیعت گردی رسیده است.

کاروان طبیعت گردی برقی هوشمند ساخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شرکت آلمانی Dethleffs این کاروان تمام برقی را با وزن کم تولید کرده و برای تامین انرژی مورد نیاز صفحات خورشیدی را بر روی سقف آن و باتری لیتیومی را در پایین کاروان نصب کرده است.

    موتور دومحوره برقی و 80 کیلووات ساعتی برای افزایش توان کاروان مذکور بر روی آن نصب شده است. این امر باعث می شود تا این کاروان به طور مستقل قادر به حرکت باشد. البته می توان این کاروان را مانند کاروان های عادی به پشت خودروهای مختلف بست و با روشن کردن موتور برقی حرکت آن را در مسیرهای دشوار تسهیل کرد تا فشار کمتری به خودروی حامل این کاروان وارد آید.

    هوشمندی سیستم کنترل و هدایت این کاروان باعث می شود تا توزیع وزن آن به خصوص در مسیرهای شیب دار با دقت بیشتری صورت بگیرد و فشار کمتری به خودروی حامل کاروان صورت بگیرد. روشن شدن موتور برقی این کاروان باعث می شود تا خود آن انرژی مورد نیاز برای حرکتش در جاده را تامین کند و لذا هم قدرت مانور کاروان مذکور در جاده بیشتر می شود و هم امکان حمل و کشش آن توسط خودروهای معمولی را فراهم می کند.

    از جمله دیگر امکانات این کاروان می توان به سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، چراغ های ال ای دی، قهوه ساز، مخلوط کن و غیره اشاره کرد. قیمت این کاروان که در نیمه اول سال 2019 به بازار می آید، هنوز اعلام نشده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط