فونیکسریمکسبهتام

سهم ۴۰ درصدی ‌موتورسیکلت در تصادفات استان ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: ۴۰درصد تصادفات درون‌شهری در شهرهای استان ایلام به تصادفات با وسیله نقلیه موتور سیکلت اختصاص دارد.

سهم ۴۰ درصدی ‌موتورسیکلت در تصادفات استان ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ محسن ناصری در ایلام و حاشیه مراسم تجلیل از موتور سوران قانونمند ایلام اظهار داشت: به رغم تمامی توصیه‌های، آموزش‌ها و اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس راهنمایی و رانندگی  در استفاده درست و ایمن از موتورسیکلت و توجه به قوانین ترافیکی بازهم در استان ایلام شاخص تصادفات موتورسیکلت در آمار تصادفات 40 درصد را به خود اختصاص داده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اختصاص 40 درصدی تصادفات توسط موتورسیکلت در استان ایلام را نگران کننده دانست و گفت:استفاده از موتورسیکلت که یک وسیله نقلیه کوچک و آسیب‌پذیر است نیازمند فرهنگ درست استفاده و توجه راکبان آن  نسبت به امنیت جان خود‌در هنگام تردد در معابراست.

    این مقام پلیس استفاده درست و ایمن با رعایت کلیه مقرارات و اصول استفاده از موتورسیکلت را باعث کاهش آمار تصادفات در ایلام دانست و خاطر نشان کرد: علت اصلی وقوع تصادفات با وسیله نقلیه در کلیه تصادفات و موتورسیکلت  عدم توجه به جلو، عدم رعایت سرعت مطمئنه و واژگونی است.

    و ی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تمام تلاش خود را به فرهنگ‌سازی و استمرار آموزش و توصیه و توجیه و گاها هم برخورد معمول می‌دارند اما متاسفانه غفلت و سهل انگاری موجب ایجاد حوادثی می‌شود که علاوه بر ایجاد مشکل در خانواد حادثه دیده موجب نگرانی و ایجاد هزینه برای جامعه می‌شود.

    رئیس پلیس راهور استان ایلام نگرانی پلیس در حوادث رانندگی را نگرانی برای جان و مال شهروندان میداند و در این ارتباط افزود: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش دارد تا با تمام امکانات در ابعاد آموزش و برگزاری کلاس و اقدامات هشداری و حتی برخوردی و اعمال قانون حافظ جان و مال شهروندان باشد.

    ناصری در خاتمه ضمن اهداء کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت در شهر ایلام به آنان و همه راکبان این وسیله نقلیه توصیه و تاکید کرد: رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامت شما و کاهش آمار تصادفات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو