فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

عامل ۷۰ درصد تصادفات انسانی است

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۴ نفر در سطح جاده های استان جان باختند که عامل ۷۰ درصد تصادفات، انسانی است.

عامل ۷۰ درصد تصادفات انسانی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار مجید شجاع روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید پلیس راه و پلیس راهور خراسان جنوبی افزود: امروز رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که باید به صورت عمومی به آن توجه کرد.

    وی گفت: خراسان جنوبی از دیرباز به مهد فرهنگ و ادب مشهور بوده است و در همین ارتباط همه دستگاه ها باید در فرهنگ سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش کنند.
    فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که فرمودند 'تخطی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حرام است' افزود: 75 درصد فوتی های راکبان موتورسیکلت به علت آسیب به سر و گردن فوت می کنند که ارتباط مستقیم با کلاه ایمنی دارد و باید در مصداق امر به معروف و نهی از منکر به آن توجه کرد.
    وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بیش از 10 هزار کیلومتر جاده دارد اظهار داشت: روزانه 17 هزار خودرو از این مسیرها عبور می کنند و اگر رعایت قوانین و مقررات فرهنگ نشود پلیس به تنهایی قادر به مدیریت نخواهد بود.
    سردار شجاع گفت: امروز نیروی انتظامی به بیش از 200 ماموریت طبق قانون رسیدگی می کند که کنترل عبور و مرور و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی از مهمترین آنها است.
    وی تصریح کرد: وظیفه خطیر پلیس با جان مردم سر و کار دارد و تمامی اقداماتی که انجام می شود در راستای تامین امنیت مردم در حوزه ترافیکی است.
    در این آیین از خدمات چهار ساله سرهنگ حسین رضایی تجلیل و سرهنگ علیرضا رضایی به عنوان رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با حکم سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
    سرهنگ علیرضا عباسی هم از امروز سکان پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استان خراسان جنوبی را برعهده گرفت.
    سرهنگ علیرضا رضایی پیش از این رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بود.
    3215*

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط