فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

۷۰۰ هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۷۰۰ هزار نفر از رانندگان کشور و همسران آنها برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.

۷۰۰ هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا عصر چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی دوغارون شهرستان تایباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 90 درصد از بار و مسافر در کشور از طریق جاده حمل می شود که در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.
    وی به نقش تنظیم کننده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره کرد و اظهار داشت: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت سخت اقتصادی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمانبر کرده است.
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به توجه این سازمان به مشکلات معیشتی و اقتصادی رانندگان افزود: به دنبال ارائه تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره برای رانندگان هستیم و با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.
    وی گفت: سالانه بیش از 430 میلیون تن انواع کالا توسط 600 هزار راننده در جاده های کشور جابه جا می شود.
    حسن نیا اظهار داشت: 220 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد که 17 هزار کیلومتر آن بزرگراه است.
    وی به جایگاه پایانه مرزی دوغارون اشاره کرد و افزود: این پایانه یکی از مهترین پایانه های مرزی کشور از نظر ترانزیت و تردد مسافر می باشد.
    وی ادامه داد: ایجاد سالن مناسب برای مسافران و در ورودی اختصاصی برای پایانه از مهمترین برنامه های پیش رو در حوزه ساماندهی این پایانه است.
    پایانه مرزی دوغارون در 18 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط