فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه انجمن واردکنندگان درباره دستگیری رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو

عصر خودرو- انجمن واردکنندگان خودرو با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی درباره دستگیری رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو ارایه کرد.

اطلاعیه انجمن واردکنندگان درباره دستگیری رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ،  در این اطلاعیه آمده ،در پی انتشار خبر دستگیری رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو و اعلام این موضوع توسط سخنگوی محترم قوه قضاییه به شکل ناکامل در آخرین نشست خبری و همچنین انعکاس گسترده این خبر توسط رسانه ملی با عدم آگاهی کافی از موضوع که موجب فراهم آمدن آسیبهای متعدد و شبه برای این انجمن و اعضاء آن گردیده است. موارد به شرح زیر جهت تنویر افکار عمومی آحاد مردم شریف میهن اسلامی علی‌الخصوص فعالین حوزه تجارت و بازرگانی به استحضار می‌رسد.

    انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو تشکلی تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاسیس گردیده است و هیچگونه ارتباطی با انجمن واردکنندگان خودرو ایران تحت نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ندارد.

    اعضاء انجمن واردکنندگان خودرو ایران شرکت‌های نمایندگی رسمی برندهای خارجی و تعدادی شرکت‌های غیرنمایندگی معتبر هستند و هیچ‌یک از اعضای انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو در این انجمن به علت نداشتن نمایندگی و عدم احراز شرایط دقیق این انجمن به عضویت پذیرفته نشده‌اند.

    در پایان با اعلام تابعیت از سیاستهای کلی نظام؛ اعلام میدارد که ایجاد برخی انجمن‌ها و تشکل‌های رانتی با اهداف و حمایتهای خاص، متاسفانه طی سال‌های اخیر و در فضای عدم شفافیت در سیاستهای اقتصادی منجر به ایجاد طبقه‌ بی‌اصالت و قطب‌های اقتصادی بی‌شناسنامه در کشور شده است که این موضوع حداقل طی 3 سال گذشته یکی از مناقشات اساسی فی‌مابین این انجمن و دستگاه‌های قانونگذار و اجرایی بوده است. حال که ثمره حمایت‌های ویژه از این نوع تشکلها از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در جایگاههای مختلف خود را عیان ساخته امیدواریم تجربه‌ و درسی برای آیندگان باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو