فونیکسریمکسبهتام

مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان افتتاح شد

عصر خودرو- دهمین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان اصفهان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم،‌ مهدی خضری در آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ایجاد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در مسیرهای اصلی عبور و مرور استان اصفهان یکی از اهداف چشم انداز اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان بوده است.

    وی با بیان اینکه این مرکز با سرمایه بیش از 30 میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شده است، ادامه داد: با راه اندازی این مرکز ارائه خدمات به دارندگان خودروهای سنگین در شهرستان شاهین شهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای ترانزیتی استان اصفهان تسهیل شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به  فعالیت 460 شرکت حمل و نقل و 35 هزار ناوگان فعال و در بخش حمل‌ و نقل کالا در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ارزیابی فنی خودروهای سنگین یکی از راه‌های پیشگیری از حوادث جاده‌ای و بروز مشکلات متعاقب آن برای دولت و خانواده‌های آسیب دیده است.

    وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در اصفهان تصریح کرد: هزینه‌ای که برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای انجام می‌شود به مراتب از هزینه‌هایی که دولت، جامعه و خانواده‌های آسیب دیدگان پس از حوادث متحمل می‌شوند کمتر است.

    خضری یکی دیگر از مواهب راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را کمک به افزایش کیفیت هوا و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط