فونیکسریمکسبهتام

حوادث جاده ای و رودخانه ای جان هشت را در خوزستان گرفت

عصر خودرو- حادثه رانندگی در جاده امیدیه - دیلم منجر به مرگ پنج نفر، و حوادث رودخانه ای در صیدون و دزفول منجر به غرق شدن سه نفر در روز سه شنبه شد.

حوادث جاده ای و رودخانه ای جان هشت را در خوزستان گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: تصادف درجاده امیدیه - دیلم در جنوب شرق خوزستان منجر به مرگ پنج نفر شد.
    رضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 15:43 دقیقه امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با مینی بوس در رو به روی شرکت کوثران رخ داد که هر پنج مسافر خودروی ال 90 فوت کردند.
    وی گفت: در این حادثه سه دختر سه ، هشت و 10 ساله به همراه پدر و مادر خود جان باختند؛ راننده مینی بوس هم مصدوم شد که با آمبولانس به بیمارستان نفت امیدیه منتقل شد.
    به گفته استاندار خوزستان، این استان در حمل کالا رتبه نخست، جابجایی مسافر رتبه سوم و در استاندارد جاده رتبه ششم را دارد که این امر تردد در جاده های استانی را خطرناک کرده است.
    اورژانس 115 خوزستان 200 دستگاه آمبولانس و 142 پایگاه شامل 51 شهری و 91 جاده ای دارد که از این تعداد 96 پایگاه شامل 37 شهری و 59 جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

    ** سه نفر در صیدون و دزفول غرق شدند
    اهواز - ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: 2 پسر بچه در رودخانه ای واقع در روستای تلخاب صیدون از توابع باغملک خوزستان غرق شدند.
    رضا رفیعی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 15:50 دقیقه امروز برای 2 پسر بچه 14 و 16 ساله رخ داد که هر دو جان خود را ازدست دادند.
    وی گفت: تیم آمبولانس جاده ای چل سرخ این 2 پسربچه را بدون داشتن علایم حیاتی از آب گرفتند.
    همچنین یک کودک 12 ساله اهل روستای بندبال دزفول روز سه شنبه در کانال آب رسانی کشاورزی غرق شد.
    به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در 10 سال گذشته بیشترین آمار غرق شدگان را داشته و در 2 سال گذشته هم رتبه نخست غرق شدگان در کشور را به خود اختصاص داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط