فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر حمایت از کارآفرینان اعلام کرد:

سیاست نادرستی در پیگیری تخلفات احتمالی در پیش گرفته شد

عصر خودرو- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اتهام به برخی از کارآفرینان و سرمایه گذاران در ماه های گذشته به بهانه سخت گیری های بیشتر در حالی انجام شد که لازم است تا زمان احراز جرم، نسبت به اعلام نشدن این اسامی اقدام شود.

سیاست نادرستی در پیگیری تخلفات احتمالی در پیش گرفته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    حمید گرمابی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» ، با بیان این مطلب گفت: به طور قطع تا جرمی به اثبات نرسد اعلام عمومی آن درست نخواهد بود همانگونه که در مباحث حقوقی نیز این امر مورد تاکید قرار گرفته و بعد از اثبات جرم نسبت به علنی کردن آن تاکید شده است. 
    نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند حقوقی موجود در این زمینه مبنی بر عدم اعلام عمومی تا زمان محرز شدن جرم اظهار کرد: در حالی به تازگی اتهام هایی به کارآفرینان و سرمایه گذاران وارد شده که شاهد بی نظمی هایی در واردات، نوسان نرخ ارز و رانت های موجود ناشی از این افزایش قیمت بوده ایم و بر این اساس با هدف جلوگیری از نارضایتی افکار عمومی، سخت گیری در این باره بیشتر شد اما در این اعلام ها، مباحث حقوقی رعایت نشد.
    وی در پایان بر حمایت بیشتر از کارآفرینان تاکید کرد و ادامه داد: حجم انبوه رانت و فساد به دلیل تفاوت نرخ ارز سخت گیری ها را افزایش داد و در این شرایط احتمال ناراحتی به ناحق تعدادی از سرمایه گذاران را منجر شد در حالی که سیاست نادرستی در پیش گرفته شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط