فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات‌مدیره اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو بر اثر مثبت پیش فروش ها در بازار تاکید کرد

روند صعودی قیمت ها در بازار متوقف شد

عصر خودرو- عضو هیات‌مدیره اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: روند افزایشی قیمت خودروها در بازار با پیش فروش های انجام شده متوقف و حتی در مواردی روند نزولی گرفته است.

روند صعودی قیمت ها در بازار متوقف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶:۰۰

    نعمت‌الله کاشانی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو»،  با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر روند قیمت خودروها در بازار افزایشی نیست و پیش فروش های انجام شده از داغی بازار کاسته است.
    وی با بیان این که هم اکنون مانند 10 روز گذشته قیمت ها ثانیه ای افزایش نمی یابد، اظهار کرد: در این شرایط خرید و فروش در بازار وضعیت به مراتب بهتری از گذشته دارد و روند نزولی قیمت ها بیشتر از روند صعودی است و قیمت ها در حال کاهش است.
    عضو هیات‌مدیره اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به تاثیر پیش فروش هفته آینده ایران خودرو بر بازار نیز تصریح کرد: به طور قطع تصمیم برای پیش فروش خودروها از سوی خودروسازان تاثیر مثتبی بر بازار خواهد داشت.
    کاشانی در مورد وضعیت بازار و میزان خرید و فروش ها در بازار در هفته جدید نیز پیش بینی کرد که همزمان با پیش فروش ها قیمت ها در بازار دچار ثبات خواهد شد تا وضعیت این پیش فروش ها مشخص شود.
    وی در پاسخ به اظهارات مطرح شده مبنی بر تاثیری این پیش فروش ها در بازار نیز گفت: به طور قطع این پیش فروش ها بر بازار تاثیر مثبت خواهد داشت و حجم زیادی از تقاضا را پاسخ داده و بازار را مدیریت خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم