فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ (۱۴)

معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل : برای حذف واسطه ها و صادرات مستقیم به فرانکفورت آمده ایم

عصر خودرو- شرکت فولادین ذوب آمل یکی از شرکت های متخصص و با سابقه در حوزه ریخته گری و ماشین کاری انواع قطعات و اسمبل اکسل جلو و عقب خودرو است که عمده محصولات این شرکت هم اکنون در خطوط تولید خودروسازان مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت طی سال های گذشته با برخی واسطه ها موفق به صدرات اکسل برای برند معتبر ایویکو به ایتالیا شده است اما در حال حاضر به دنبال بازارهای صادراتی جدید با ارتباط مستقیم است و با این هدف حضور قدرتمندی را در اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته است.

معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل : برای حذف واسطه ها و صادرات مستقیم به فرانکفورت آمده ایم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مصطفی ابراهیمی؛ معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل در تشریح علت حضور این شرکت در اتومکانیکای فرانکفورت گفت : با توجه به توسعه بازار و حضور در بازار بین المللی، شرکت ما از 2 سال قبل تصمیم گرفت تا در نمایشگاه های بین المللی که تخصصی به قطعات خودرو وابسته هستند شرکت کنیم و هدف ما صرفا صادرات است. با توجه به اینکه ما سالیان سال است که بازار داخلی را در زمینه قطعات ریخته گری، ماشین کاری و مجموعه سازی پوشش می دهیم می خواستیم این بازار را در سطح بین المللی ارتقاء دهیم و با این هدف شرکت کردیم.
    وی در ادامه قطعات تولیدی و زمینه های فعالیت شرکت فولادین ذوب آمل را اینگونه معرفی کرد : قطعات تولیدی ما در صنعت خودرو از چدن خاکستری با گرید های مختلف و چدن داکتیل شروع می شود. ریخته گری را خودمان انجام می دهیم و حوزه ماشین کاری قطعات را داریم چرا که ریخته گری پروسه نیمه نهایی است و ماشین کاری و رنگ پروسه های بعدی آن هستند و در نهایت با گرفتن سایر قطعات جانبی از دیگر تامین کنندگان، اکسل جلو و اکسل عقب را اسمبل می کنیم و تحویل خودروساز می دهیم.
    به گفته مدیر بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل؛ در حال حاضر اکثر تولیدات این شرکت تحویل خودروساز و بخش کوچکی وارد بازار خدمات پس از فروش می شود.وی در ادامه گفت: در بحث صادراتی در حال حاضر ما صادرات مستقیم نداشته ایم و از طریق شرکت واسط سابقه صادرات به ایتالیا برای برند ایویکو را داشته ایم و با توجه به اینکه به دنبال حذف واسطه ها در صادرات بودیم در نمایشگاه ها شرکت کردیم تا درآمد ارزی را افزایش دهیم.
    به عقیده ابراهیمی با توجه به شرایط اخیر که از نظر ارزی پیش آمده اگر بتوانیم مشتری را جذب کنیم بهترین فرصت برای تولید قطعه در ایران و صادرات است چرا که ارزش افزوده خوبی ایجاد می کند و حتی می توانیم بازار رقابتی بهتری از چینی ها هم داشته باشیم.
    نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت 2018 از روز 20شهریورماه در شهر فرانکفورت آلمان و در محل نمایشگاهی مسه فرانکفورت آغاز شده و تا روز 24 شهریورماه ادامه دارد. شما می توانید گزارش های اختصاصی این نمایشگاه را از طریق سایت عصرخودرو دنبال کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو