فونیکسریمکسبهتام

سری جدید «لکسوس ای اس» تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شود

نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند

عصر خودرو- نسل جدید خودروهای لکسوس با آینه های هوشمند در راهند. این تغییرات می توانند نوید بخش تغییراتی باورنکردنی در حوزه خودروهای هوشمند باشند.

نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، شرکت تویوتا در تلاش است نسل جدید خودروهای لکسوس را قوی تر از همه رقبا وارد بازار کند.

    تویوتا وعده داده از طریق آینه های دیجیتال  به رتبه نخست جهان در حوزه تولید خودرو دست پیدا کند. بر اساس گزارش های شرکت لکسوس. این برند قصد دارد،خودروی مدل «لکسوس ای اس» را با استفاده از تکنولوژی فوق العاده خود منحصر به فرد کند.

    نسل هفتم خودروی لکسوس ای اس تا سال 2019 وارد بازار فناوری می شود. اگرچه مدل های پیشین این خودرو چندان موفقیتی در رقابت با دیگر برندها نداشتند، اما لکسوس قصد دارد با استفاده از فناوری آینه هوشمند رقبا را کنار بزند.

    این آینه های دیجیتالی در شرایطی معرفی می شوند که سازنده ژاپنی مدعی است این نخستین خودروی جهان است که از این نو آینه ها پشتیبانی می کند.

    البته متاسفانه این فناوری فعلا برای بازار داخلی در دسترس است و بعید است به سرعت از ژاپن خارج شود. سیستم آینه های هوشمند در اطراف یک جفت دوربین کوچک نصب  و در کنار آینه ها قرار می گیرد. این آینه ها قابلیت نمایش محیط اطراف و فیلمبرداری ویژه را دارند و حتی در شرایط برفی و بارانی پاسخگوی نیازهای کاربران خواهند بود.

    البته جالب است بدانید ادعای تویوتا در خصوص نخستین شرکت خودروسازی جهان در حوزه آینه های دیجیتال نیز چندان بر واقعیت مبتنی نیست. چرا که آئودی  نیز اعلام کرده در خودروهای نسل  آینده خود «E-Tron SUV » از فناوری اینه هوشمند استفاده خواهد کرد. لکسوس 2019 با قیمت احتمالی 40 هزار دلار عرضه می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط