فونیکسریمکسبهتام

روابط عمومی سایپا:

خرید و فروش حواله خودروهای سایپا غیر قانونی است

عصر خودرو- رئیس اداره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروه خودروسازی سایپا هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش شده این شرکت در سایت ها، فضای مجازی و غیره را کاملاً غیرقانونی اعلام کرد.

خرید و فروش حواله خودروهای سایپا غیر قانونی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،«قاسم خاکی جوان» افزود: یکی از شرایط شرکت سایپا در پیش فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودروها از قابلیت صلح و انتقال آنها به نام شخص دیگری بود.

    خاکی جوان بیان داشت: با این حال در روزهای اخیر شاهدیم بازار خرید و فروش حواله خودروهای این گروه داغ شده، اما باید گفت هیچ ربطی به سایپا ندارد و این شرکت با شرط در نظر گرفته شده، خودروها را به نام فرد دیگری صلح نمی کند.
    خاکی خاطرنشان کرد: این روزها سفته بازی در بازار خودرو متاثر از موضوع نقدینگی های سرگردان باب شده و عده ای با هدف کسب درآمد بیشتر به آن متمایل شده‌اند، اما سایپا برای جلوگیری از این موضوع، شرط نبود قابلیت صلح را به شرایط پیش خرید فروش اضافه کرد. وی توضیح داد: در پیش فروش های سری های قبل وقتی خودرو توسط مشتری پیش خرید می شد، می توانست قبل از تحویل خودرو به هر دلیل آن را به فرد دیگری واگذار کند و شرکت نیز قرارداد پیش خرید را منتقل می‌کرد، اما در دوره جدید ثبت نام ها این قضیه منتفی شده است و از نظر این شرکت، حواله ها در مرحله پیش خرید قابلیت انتقال ندارد.
    متقاضیان در طرح پیش فروش سایپا 50 هزار دستگاه خودرو ثبت نام کردند.
    به گزارش ایرنا، طرح پیش فروش سایپا از ساعت 10 صبح چهارشنبه (چهاردهم شهریور) آغاز شد و تا ساعت 13 و 45 دقیقه پنجشنبه همان هفته (پانزدهم شهریور) ادامه یافت.
    در این طرح، خودروهای سایپا 131 و 132، تیبا، تیبا2، ساینا، وانت سایپا151 و وانتنیسان به فروش رفت.
    29 درصد ثبت نام کنندگان از استان های تهران و البرز بیشترین خودروها را پیش خرید کردند و پس از آن متقاضیان استان های خراسان رضوی،‌ اصفهان و فارس به ترتیب با 9، هشت و هفت درصد در رده های بعدی قرار داشتند. 47 درصد متقاضیان از سایر استان ها موفق به خرید خودرو شدند.
    63 درصد خریداران مرد و 37 درصد هم زن بودند.
    روند تولید شرکت خودروسازی سایپا نشان می دهد، پارسال 615 هزار و 370 خودرو سواری و 46 هزار و 350 دستگاه وانت تولید شد.
    پارسال مجموع تولیدات این شرکت 666 هزار و 488 دستگاه بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو