فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تولید خودرو، پاییز طبیعی می‌شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با حضور وزیر و سایر مسئولان و مدیران صنعتی آخرین وضعیت تولید مورد بررسی قرار گرفت. رضا فاطمی امین گفت: پیش بینی می شود با روند در پیش گرفته شده از سوی خودروسازان روند کاهشی تولید خودرو کاهش یابد و برآوردها این است که در مهر و آبان روال عادی تولید خودرو از سر گرفته شود.

تولید خودرو، پاییز طبیعی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به گفته وی، در زمینه خودرو پرداخت مطالبات بهتر شده و خودروسازان به این سمت رفته اند که مدت پرداخت طلب معوق قطعه سازان را کاهش دهند.
    دبیر کارگروه پایش تولید تاکید کرد: تدابیر دیگری هم در زمینه مشکلات مربوط به خودروسازان لازم است که از سوی بانک مرکزی پیگیری شود.
    تازه ترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از کاهش 38 درصدی تولید انواع خودرو در کشور در پنج ماهه نخست سال جاری است.
    http://www.asrekhodro.com/News/20638

    توقف برخی خطوط تولید خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توقف برخی از خطوط تولید خودرو در کارخانه ها، گفت: تاکنون افزایش قیمت هیچ خودرویی در کمیته خودرو مصوب نشده است. سیدجواد تقوی در خصوص بررسی درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت برخی خودروها گفت: خودرو براساس اسناد واقعی مثبته که از سوی خودروسازان به کمیته خودرو ارایه می شود، تغییر قیمت خواهد داشت که تاکنون جمع بندی نهایی در خصوص افزایش قیمت خودروها صورت نگرفته و تصمیم گیری در چارچوب ضوابط خواهد بود.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مبانی تغییرات قیمت مورد تائید کمیته خودرو، بررسی مستنداتی است که تولیدکنندگان ارایه می کنند و کمیته در چارچوب آنالیز هزینه، این اسناد را بررسی و در صورت موافقت، قیمت های جدید را اعلام می کند.
    وی تصریح کرد: آنچه که در جریان قیمت گذاری مهم است، این است که یک بازه زمانی مشخصی را برای قیمت مدنظر قرار دهیم که در مراحل قیمت گذاری، حتما بهبود کیفیت نیز مدنظر قرار می گیرد.
    به گفته تقوی، از طرف دیگر، تنظیم بازار نیز برای کمیته مهم است؛ به این معنا که اگر یک تولیدکننده وارد عرصه بازار می شود، توانایی پاسخگویی به بازار را نیز داشته باشد، بنابراین بر مبنای این پیش فرض ها و چارچوب آنالیز هزینه، تصمیم گیری صورت می گیرد.
    معاون وزیر صنعت گفت: کمیته خودرو، پیش فرض هایی را در قیمت گذاری لحاظ می کند. از جمله مهمترین آن، بهبود کیفیت است یا آپشن های جدیدی که روی خودرو نصب می شود، حتما باید ملاحظات قیمت را نیز مدنظر قرار دهد و البته خوروسازان نیز به این رسیده اند که باید در جهت افزایش کیفیت گام بردارند.
    http://www.asrekhodro.com/News/20632

    خودرو پراید، وانت می‌شود
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که با پایان یافتن روند طراحی وانت پراید، این خودرو از سال آینده عرضه خواهد شد.
    در این میان براساس اطلاعات به دست آمده گروه خودروسازی سایپا از چندی پیش پروژه طراحی و تولید مدل وانت این خودرو را آغاز کرده است.
    این وانت روی پلت فرم ارتقا یافته محصولات (X100 ) تولید شده و موتور آن نیز موتور جدیدی از خانواده موتور به کار رفته در محصولات X100 خواهد بود.
    ظرفیت بار وانتپراید حدود 400 کیلوگرم بوده و به قیمتی در حدود قیمت مدل سواری این خودرو عرضه خواهد شد.
    طبق برنامه پیش بینی شده وانتپراید ابتدای سال آینده عرضه خواهد شد، با این حال با توجه به شرایط کلی محیط کسب و کار ممکن است تغییراتی در این برنامه ایجاد شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/20626

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو