فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

روند تولید و قیمت خودرو عادی می‌شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف روند کاهش تولید خودرو از مهرماه امسال خبر داد.

روند تولید و قیمت خودرو عادی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن صالحی نیا اظهار کرد: برای رفع مشکلات فعلی صنعت خودرو تمهیداتی اندیشیده شده تا در نیمه دوم امسال روند تولید خودرو به روند عادی آن بازگردد.وی با بیان اینکه محدودیت هایی که در صنعت خودرو وجود داشت، به مرور ایجاد شده و به مرور نیز در حال برطرف شدن است، خاطرنشان کرد: طبق تمهیدات صورت گرفته در مهر ماه امسال نباید کاهش تولید خودرو داشته باشیم؛ به گونه ای که تولید مهر 1391 برابر با تولید مهر سال 1390 خواهد بود.
    معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه آیا با توقف روند کاهش تولید خودرو، شاهد آغاز روند رشد تولید نیز خواهیم بود؟ اظهار کرد: به هر حال روند تولید خودرو به حالت عادی بازخواهد گشت. البته ممکن است تولید مجموع سال 1391 کمتر از مجموع سال 1390 باشد، زیرا جبران تمام کاهش تولید نیمه اول در نیمه دوم سال دشوار است.صالحی نیا در خصوص تاثیر توقف روند کاهش تولید بر قیمت خودرو در بازار، اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت برخی از خودروها در بازار ناشی از کاهش عرضه این محصولات است که با برنامه ریزی صورت گرفته و رشد تولید قیمت این خودروها در بازار نیز کاهش خواهد یافت.
    http://www.asrekhodro.com/News/20644
    تاکید خودروسازان اروپایی بر اجرای برنامه‌های اصلاح ساختار
    شش سال پیش در چنین روزی مدیران عامل سابق شرکت های خودروسازی رنو و فیات تاکید کردند که خودروسازان اروپایی باید برنامه‌های اصلاح ساختار بیشتری را برای مقابله با شرایط دشوار اقتصادی پیش آمده به اجرا درآورند. سرجیو مارچیونه - مدیرعامل شرکت خودروسازی فیات ایتالیا - در دیترویت آمریکا تاکید کرد: خودروسازان اروپایی باید کارهای بیشتری انجام دهند. ما نمی توانیم در حال حاضر همان طور عمل کنیم که قبل از بحران عمل می کردیم. ما نیاز به اصلاح ساختار بیشتر، هرچند دردناک داریم.
    http://www.asrekhodro.com/News/20662
    شرایط وام خودروسازان تسهیل می شود
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات رییسه مجلس درباره شرایط دریافت وام از سوی خودروسازان واحتمال انصراف آنها از دریافت وام گفت: شرایط سختی برای خودروسازان برای دریافت تسهیلات 2 هزارمیلیاردی منظور شده است به همین دلیل برای تسهیل در دریافت وام از سوی خودروسازان تلاش می کنیم. سید شریف حسینی افزود: تزریق تسهیلات به صنعت خودرو در این زمان یک نیاز جدی است و به این خاطر ما با اکثر مدیران عامل بانک ها و خودروسازان در هفته گذشته جلسه داشتیم.نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: احیای صنعت خودرو نیاز به این تسهیلات دارد و یکی از برنامه های ما این بودکه خودروسازان را دعوت کنیم تا با نشستی با بانک مرکزی ودیگر مسئولان تکلیف پرداخت تسهیلات را مشخص کنیم.
    http://www.asrekhodro.com/News/20667

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو