فونیکسریمکسبهتام

فراخوان محیط زیستی هلدینگ داتیس

عصر خودرو- آلودگی هوا، ذوب شدن یخچال ها و گرم شدن زمین از جمله موضوعات مهمی است که بشر امروزی با آن دست و پنجه نرم می کند. درمان چنین پدیده ای نیازمند توجه و چاره اندیشی آحاد مردم از جمله فعالان اقتصادی است.

فراخوان محیط زیستی هلدینگ داتیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مناسبت های محیط زیستی "روز پاکسازی جهان" و "روز حفاظت از لایه ازون" شاید برای همه ما تلنگری باشد برای یادآوری اینکه در جهانی با منابع محدود زندگی می کنیم و اگر خود چاره ای برای حفاظت و نگهداری آن نیندیشیم به زودی شاهد زوال و نابودی کامل آن خواهیم بود و آیندگان از این موهبت های الهی بی نصیب خواهند شد. هلدینگ داتیس، از آغاز کار تا کنون همواره حفاظت از محیط زیست را از اهداف اصلی و اولویت های اجرایی خود قرار داده است.
    هلدینگ داتیس جهت ایفای هرچه موثرتر نقش مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط زیست از همه سازمان ها و NGO های محیط زیستی دعوت می نماید تا رزومه و پروپوزال پیشنهادی، جهت فعالیت های آینده محیط زیستی خود را به آدرس روابط عمومی سازمان PR@datisworldwide.com ارسال کنند، تا پس از بررسی آنها نسبت به همکاری و همراهی در پروژه های آتی اقدام شود. اطلاعات بیشتر در سایت http://datisworldwide.com/Home/PersianSubMenuItem/7 موجود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم