فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم پلدختر در مجلس مطرح کرد:

آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر

عصر خودرو- نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر گفت: کمتر هفته‌ای است که شاهد بروز تصادف منجر به فوت در این شهرستان نباشیم.

آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا کاظمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه مردم منطقه پلدختر درآمدشان کشاورزی است و هر زمان نزولات آسمانی با مشکل روبرو بشود زندگی مردم با مشکل روبرو می شود، اظهار داشت: چند سالی است خشکسالی است؛ در شمال استان به واسطه باران های بعد از عید خشکسالی چندان تاثیری بر کشاورزی نداشت و به اندازه شهرهای جنوب استان مانند پلدختر با مشکل مواجه نشدند.

    درآمد کشاورزان پلدختری نصف شده است

    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سال قبل مردم پلدختر نزدیک به 30 هزار تن گندم تحویل دادند اما امسال 12 هزار تن گندم تحویل دولت داده شد و درآمد مردم از نصف هم کمتر شده است.

    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درحوزه های مختلفی مانند راه جنوب استان لرستان و پلدختر در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور است، افزود: تردد بالای خودرو باعث شده جاده های پلدختر جاده مرگ شوند؛ کمتر هفته ای است که تصادف به طور جدی نداشته باشیم و خسارت و تلفات جدی نداشته باشیم.

    کاظمی با اشاره به اینکه پلدختر در گذشته مظلوم واقع شده است و باید مورد عنایت ویژه قرار بگیرد؛ ادامه داد: در بعضی شهرها مسیرهای 4 خطه احداث شد اما پلدختری که ترانزیت اصلی است فراموش شده، انتظار است در این جلسه حتما تصمیمی در رابطه با این موضوع گرفته شود.

    30 کیلومتر راه روستایی آسفالت می شود

    وی با بیان اینکه پلدختر سومین شهرستان استان لرستان است و با 267 روستا نیاز به توجه دارد، تصریح کرد: توافقی با اداره کل راه و شهرسازی داشتیم این بود که 30 کیلومتر راه روستایی آسفالت شود.

    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه گازرسانی به زیودار، افرینه و جلگه را دو سال پیش کلنگ زدیم اما با مشکل اجتماعی مواجه شده است، افزود: امیری معاون استاندار قول داد که جلسه ای با مدیر گاز و فرماندار پلدختر داشته و مشکل اجتماعی این پروژه را حل کنند؛ انتظار است به طور ویژه پیگیری شود.

    کاظمی با اشاره به اینکه در حوزه آب شهری و روستایی نیز شهر پلدختر و تعدادی از روستاها از چند حلقه چاه در اطراف پلدختر استفاده می کنند، احتمال دارد این آب با مشکل مواجه شود و آب اطمینان بخشی نیست و بایستی فکری کرد، اظهار داشت: سد چولهول آب اطمینان بخشی برای شرب برای کل شهرستان و بخشی از معمولان است.

    وی با بیان اینکه زحمات و تلاش های مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی قابل تحسین است اما در دو منطقه مشکل جدی داریم، تصریح کرد: منطقه جنوب از پاعلم مشکل داریم و با دستور معاون استاندار قابل حل است تا مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای جنوب به شکل اساسی حل شود؛ یکی هم منطقه زیودار را داریم که علی رغم اینکه منطقه اقتصادی و تولید انجیر است ولی برای آب شرب با مشکل مواجه هستند.

    به گزارش مهر، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر استاندار به پلدختر ادامه داد: فرماندار باید این مصوبات را پیگیری کند و هر جا مانعی است با جلسات متعدد با استاندار و مدیران مربوطه موانع را برطرف کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو