فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان مطرح کرد

کمبود قطعات خودرو و روغن موتور در بازار

عصر خودرو- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با اشاره به اینکه در زمینه قطعات خودرو بازار با کمبود جدی مواجه است، گفت: قطعات چینی یا ایرانی موجود در بازار با کیفیت پایین و با قیمتی نجومی به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کمبود قطعات خودرو و روغن موتور در بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  جمشید چهاردولی   با بیان اینکه قطعات چینی درجه یک و دو دارای کیفیت بهتری نسبت به قطعات ایرانی هستند، ادامه داد: قطعات ایرانی ابتدا کیفیت خوبی داشتند اما در حال حاضر قطعه‌سازان با مشکلاتی در زمینه تأمین مواد اولیه و مشکلات نقدینگی مواجه هستند و به همین علت کیفیت تولیدات داخلی تقلیل یافته است.

    وی با تأکید بر اینکه قطعات ایرانی در دسترس‌تر از قطعات چینی هستند، یادآور شد: در زمینه قطعه با کمبود مواجه هستیم چرا که با شرایط موجود کشور که قیمت‌ها نوسان دارد، قطعه به میزان کم و با قیمت‌های بالاتر خرید و فروش می‌شود.

    رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با بیان اینکه در زمینه بازار روغن نیز با کمبود مواجه هستیم، عنوان کرد: شرکت‌های روغن اگر توزیع گسترده داشته باشند هم قیمت‌ها به ثبات می‌رسد و هم بازار با کمبود مواجه نخواهد بود.

    وی تصریح کرد: در بازار روغن نیز با احتکار مواجه هستیم و خرید و فروش به حداقل میزان خود رسیده است چرا که فروشندگان با شرایط موجود اجناس خود را نگهداری می‌کنند و فروش کمی دارند.

    چهاردولی تأکید کرد: گمرگات اگر قطعات را ترخیص کنند و در بازار توزیع شود هم کمبود بازار را جبران می‌کند و هم باعث ثبات قمیت می‌شود.

    وی بیان کرد: اگر کالاهای انبارهای پلمب شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی در بازار پخش شود این نیز خود مشکلات موجود را تا حدودی برطرف می‌کند.

    رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان اظهار کرد: با وعده‌هایی که استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان دادند این هفته قرار است نرخ‌نامه‌های تعمیرکاران را اعلام کنیم.

    وی گفت: تعمیرکاران با توجه به شرایط موجود نسبت به گرانی‌های اخیر افزایش دستمزد نداشته‌اند که امیدواریم این هفته با اجازه‌ای که به ما دادند بتوانیم نرخ‌نامه تعمیرکاران را داشته باشیم این در حالیست که از سال 92 تا امسال به تعمیرکاران خودرو نرخ‌نامه‌ای نداده‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو