فونیکسریمکسبهتام

فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و

عصر خودرو-ب‌‌ام‌و در اواسط اکتبر از شاسی‌بلند X۷ خود رونمایی خواهد کرد. خودرویی بزرگ و لوکس که با سه ردیف صندلی بزرگترین X ب‌ام‌و تاکنون محسوب شده و قرار است لوکس و زیبا ارائه گردد.

فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰
  • فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و
  • فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و
  • فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و
  • فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تصاویر منتشر شده از فضای داخلی مدل اولیه هیجان‌انگیز و جذاب به نظر می‌رسد. از آنجا که ما با لوکس‌ترین شاسی‌بلند تاریخ ب‌ام‌و سر و کار داریم، استفاده از چرم در فضای داخلی خودرو چندان دور از ذهن نخواهد بود. اما کمپانی آلمانی سخاوتمندانه از چرم دورنگ برای خودرو استفاده کرده است و بسیاری از بخش‌ها نیز دارای پوشش آلکانترا و چرم براق است. استفاده از بخش‌های چوبی با روکشی براق در کنسول و داشبورد نیز بر اصالت این خودروی اسپورت می‌افزایند.

پیشتر ب‌ام‌و از پشت آمپر پکپارچه دیجیتالی‌اش در سری 8 بهره برد و اینک شاهد همان صفحه پشت آمپر در مدلX7  هستیم. در تصاویر منتشر شده سیستم اطلاعات و سرگرمی به سادگی سدان‌های سری 5 است و پیش‌بینی می‌شود این بخش در مدل تولیدی X7 به یک سیستم پیشرفته‌تر ارتقاء یابد.

آن طور که در تصاویر مشخص است، داشبورد این خودرو بسیار به نسخه ارائه شده در سری 8 شبیه است. در بخش عقب خودرو نیز فضای مینیمالیستی ساده‌ با سوکت برق، پورت  USB و نگه‌دارنده‌های فنجان تکمیل شده است. از طرفی تصاویر بخش صندلی‌های ردیف دوم از فضای پای بزرگ و مناسب برای سرنشینان خبر می‌دهد.

با تمامی این اوصاف و با توجه به روال همیشگی نسخه پیش تولید و تجاری، انتظار داریم در مدل اصلی شاهد مواد با کیفیت‌تری باشیم. پلاستیک نگه‌دارنده فنجان ردیف دوم از بخش‌هایی است که امیدواریم در مدل تولیدی با کیفیت بهتری ارائه شود چرا که ما با  یکی از لوکس‌ترین و بزرگترین شاسی‌بلندهای جهان مواجه هستیم و استفاده از مواد بی‌کیفیت در این مدل بازتاب خوبی برای برندی مانند ب‌ام‌و نخواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود این خودرو از موتورهای 3 لیتری توربو 6 سیلندر یا 4.4 لیتری توئین توربوی 8 سیلندر بنزینی بهره می برد. مانند بسیاری از کمپانی‌ها تولید مدل‌های الکتریکی و پلاگین هیبریدها  X7 نیز در دستور کار ب‌ام‌و قرار دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط