فونیکسریمکسبهتام

۱۶ شرکت حمل و نقل جاده ای لغو پروانه شدند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس رای کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل جاده ای در این استان پروانه فعالیت ۱۶ شرکت متخلف در این بخش لغو شد.

۱۶ شرکت حمل و نقل جاده ای لغو پروانه شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از ابراهیم نصری گزارش داد: در این چارچوب کمیسیون رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای از ابتدای امسال به پرونده تخلفات 212 شرکت رسیدگی و احکام آنها را صادر کرد.
    وی گفت: فعالیت کمیسیون در بررسی تخلفات شرکتهای حمل و نقل حوزه کالا و مسافر به صورت بازدید میدانی و در محل پایانه های بار شهید خبیری مشهد و مسافربری امام رضا(ع) صورت گرفت.
    او بر اهمیت ارتقای سطح خدمات زائران و مسافرین تاکید و بیان کرد: نظارت پیوسته بر فعالیتهای بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای بطور مستمر انجام می شود و مردم نیز می توانند از طریق پیامک 1000525، پست الکترونیکی khorasan@rmto.ir و یا شماره تلفن 33158333 نظرها، پیشنهادها و شکایتهای خود را اعلام کنند تا رسیدگی شود.
    760 شرکت حمل و نقل کالای داخلی و بین المللی و شرکت حمل و نقل مسافر در خراسان رضوی فعالیت دارند. پارسال 30 میلیون تن بار توسط 40 هزار راننده با 37 هزار وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده ای بخشهای داخلی و بین المللی از خراسان رضوی جا به جا شد. هشت هزار و 612 راننده با پنج هزار و 373 دستگاه خودرو مسافربری جاده ای در خراسان رضوی در قالب 124 شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت دارد که پارسال 19 میلیون و 300 هزار مسافر را جا به جا کردند.
     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط