فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

قیمت خودرو کاهش می‌یابد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از قول مساعد خودروسازان برای کاهش سریع مطالبات قطعه‌سازان به سه ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تحقق این امر شاهد کاهش قیمت‌های کاذب خودرو در بازار خواهیم بود.

قیمت خودرو کاهش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فرهاد به نیا اظهار کرد: با توافق های صورت گرفته با مدیرعامل ایران خودرو مقرر شد که با توجه به رشد و نوسان نرخ ارز، قیمت قطعات تحویلی به خودروساز هر دو ماه یکبار بازنگری و رشد هزینه های تولید در آن دیده شود.
    وی افزود: در این شرایط در صورت تسریع در روند پرداخت مطالبات قطعه سازان توسط دو خودروساز بزرگ کشور، شرایط نقدینگی جامعه قطعه سازی به حالت عادی بازگشته و کاهش حدود 50 درصدی تولید قطعه و خودرو جبران خواهد شد.
    به نیا تصریح کرد: با افزایش تولید قطعات، تولید انواع خودرو نیز افزایش یافته و با رشد عرضه قیمت های کاذب فعلی خودروها در بازار کاهش خواهد یافت.
    http://www.asrekhodro.com/News/20945

    سایپا 111، 10 میلیون و 640 هزار تومان شد
    شش سال پیش در چنین روزی قیمت سایپا 111 (پراید هاچ‌بک) با افزایش 500 هزار تومانی در نمایندگی‌های سایپا به 10 میلیون و 642 هزار تومان رسید. قیمت مصوب هر دستگاه سایپا 111 قبلاً 10 میلیون و 142 هزار تومان بود که حال با افزایش 500 هزار تومانی به 10 میلیون و 642 هزار تومان رسیده است.
    نمایندگی های فروش محصولات سایپا دلیل این افزایش قیمت را نصب کیسه هوا بر روی سایپا 111 عنوان می کنند.
    پیش از این، قیمت پراید معمولی (سایپا 131) نیز با افزایش 500 هزار تومانی همراه بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/20961

    ورود یک محموله خودروهای معیوب خارجی به ایران
    شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران مدعی شد که خودروهای معیوبی که از سوی یک خودروساز خارجی برای رفع عیب فراخوان شده بودند را یک شرکت واردکننده داخلی خریداری و وارد کشور کرده است.
    حسین اردوخانی اظهار کرد: برخی از شرکت های واردکننده خودرو در واردات و عرضه محصولات نه براساس قانون، بلکه طبق منافع شخصی و زودگذر خود عمل می کنند.
    وی با بیان اینکه یکی از این شرکت ها خودروهای معیوبی که از سوی شرکت تولیدکننده برای رفع عیب فراخوان شده است را خریداری و وارد ایران کرده است، خاطرنشان کرد: این کار در خودروهای مدل 2008 به این سو اتفاق افتاده؛ به گونه ای که این خودروها حدود 30 درصد ارزان تر خریداری شده و در بازار ایران عرضه شده است.
    اردوخانی ادامه داد: بعضی از این خودروها از سوی شرکت تولیدکننده از رده خارج محسوب و به قیمت بسیار نازلی فروخته شده است.  وی افزود: در برخی از این خودروها در شرایطی که در کاتالوگ خودرو حجم مصرف سوخت 10 لیتر در حدود 100 کیلومتر ذکر شده، اما مصرف واقعی خودرو حدود 20 لیتر است.
    http://www.asrekhodro.com/News/20974

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو