فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس :

دولت باید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک به زودی وارد بازار کند

عصر خودرو- رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: در جلسه هفته پیش کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به این نتیجه رسیدیم که دولت باید حداقل ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک را به زودی وارد بازار کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کامیون داران باشد.

دولت باید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک به زودی وارد بازار کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، شادمهر کاظم زاده  با اشاره به اینکه یکی از موضوعات روز و مهم کشور بحث حمل و نقل است، تصریح کرد: تامین لاستیک به معضلی برای حمل و نقل کشور تبدیل شده است.

    نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: میزان مصرف لاستیک کشور در سال حدود 5 میلیون حلقه بوده که از این تعداد یک و نیم میلیون تامین می شده است. یک میلیون از این تعداد تولید داخل بوده و 500 هزار حلقه هم به صورت رسمی وارد کشور می شده است.

    وی با بیان اینکه پیش از این حدود سه و نیم میلیون حلقه لاستیک به صورت غیرمحسوس و از مبادی غیررسمی وارد کشور می شده است، ادامه داد: گاه بعضی از کامیون داران لاستیک مورد نیاز و مصرفی خود را از کشورهای دیگر تهیه می کردند، که به دلیل افزایش نرخ ارز دیگر خرید لاستیک به این صورت هم برای آنان به صرفه اقتصادی نیست و آنان را با مشکل مواجه کرده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، به اهمیت و ضرورت تامین اقلام پرمصرف در کامیون ها نیز اشاره کرده و افزود:  تامین 15 قلم از اقلام پرمصرف در کامیون ها از جمله قطعات یدکی موتور، باطری، روغن و ... می تواند به مرتفع شدن مشکلات این قشر کمک کند./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط