فونیکسریمکسبهتام

بررسی روند قیمت ها نشان می دهد :

افزایش نوسانات قیمتی خودروهای داخلی در بازار

عصر خودرو- بازار خودرو تبدیل به کلاف سردرگمی شده و هرچند باید نوسانات قیمتی را سمی برای هر بازار دانست اما نوسان هرروزه قیمت ها در این بازار تبدیل به موضوعی عادی شده است. روزی شاهد روند کاهشی قیمت ها به هزاران دلیل هستیم و روز بعد تنها با افزایش نرخ ارز، قیمت ها میلیونی رشد می کنند تا جایی که به گفته فعالان این حوزه، بازار از حالت پیش بینی خارج شده و نمی توان به کسی توصیه خرید و یا فروش داشت.

افزایش نوسانات قیمتی خودروهای داخلی در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» اظهار کرد: هرچند در چند روز گذشته روند قیمت ها در بازار کاهشی بوده اما امروز شاهد افزایش یک تا 5 میلیون تومانی خودروها در بازار هستیم.
    وی افزود: همچنان تقاضا نسبت به عرضه بیشتر بوده و به دلیل کمبود عرضه از سوی خودروسازان، بازار خودرو در حالت عادی به سر نمی برد.
    این فعال بازار خودرو با بیان این که بررسی قیمت ها نسبت به روز گذشته نشان می دهد که قیمت خودروهای مونتاژی و تولید داخل نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته اند، تصریح کرد: پژو 405 که در هفته گذشته تا 50 میلیون تومان رسیده بود امروز با قیمت 56 میلیون تومان عرضه می شود. سمند ال ایکس نیز که تا هفته گذشته با قیمت 54 میلیون تومان در بازار موجود بود هم اکنون با قیمت 59 میلیون تومان هم وجود ندارد که این وضعیت برای خانواده دنا و پژو نیز صدق می کند.
    موتمنی با اشاره به افزایش 4 تا 5 میلیون تومانی خودروها نسبت به روزهای گذشته گفت: اعلام تحویل خودروهای وارداتی با ارز 4200 تومانی و یا صدور دعوت نامه های خودروهای با موعد تحویل خردادماه نیز چندان تاثیری در بازار نخواهد داشت چرا که قیمت خودروهای وارداتی هم اکنون به تعادل رسیده و از ان جا که کششی برای افزایش بیشتر قیمت ها وجود ندارد و قدرت خرید به شدت کاهش یافته، شاهد تغییر چندانی در قیمت این خودروها نیستیم و این احتمال وجود دارد با عرضه این خودروها شاهد تغییرات اندکی در زمینه قیمت این خودروها باشیم.
    به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران، در حال حاضر نوسانات قیمتی خودروهای تولید داخل به مراتب بیشتر از خودروهای وارداتی است چرا که قیمت وارداتی ها ظرف ماه های گذشته تا اندازه زیادی به ثبات رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو