فونیکسریمکسبهتام

مشکل لاستیک خودروهای سنگین در کوتاه مدت حل می شود

عصر خودرو- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت : مشکلات مربوط به لاستیک خودروهای سنگین در کوتاه مدت حل می شود و جای نگرانی برای رانندگان وجود ندارد.

مشکل لاستیک خودروهای سنگین در کوتاه مدت حل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، در هفته گذشته جمعی از کامیون داران در کشور و استان اصفهان خواهان حل مشکلات صنفی خود از جمله تامین لوازم یدکی و لاستیک خودروهای سنگین شدند.
    اسماعیل نادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : خریدهای زیادی توسط انجمن وارد کنندگان لاستیک برای تامین لاستیک خودروهای سنگین کشور انجام شده و با واردات آنها، مشکلات مربوط به این کالا برطرف می شود.
    به گفته وی، روز گذشته محموله ای به میزان 20 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین وارد کشور و از چند ده هزار حلقه لاستیک موجود در انبارهای تملیکی گمرک های کشور، 13 هزار حلقه ترخیص شده است که به زودی کار توزیع آنها بین استان ها آغاز می شود.
    نادری با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان از لاستیک های تامین شده 10.2 درصد است، خاطرنشان کرد : به محض دریافت سهمیه، این موضوع به اداره راهداری استان اعلام می شود و آنها برای توزیع این کالا اقدام می کنند.
    وی اضافه کرد : از 10 روز گذشته تا کنون حدود چهار هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در استان اصفهان توزیع شده است.
    نادری با تاکید بر اینکه مشکل لاستیک خودروهای سبک در زمان حاضر رفع شده است، گفت : توزیع خوبی در این بخش در میان نمایندگی های مختلف صورت گرفته است.
    حدود 500 هزار راننده با حدود 380 هزار دستگاه خودرو سنگین در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود 47 هزار راننده با حدود 38 هزار دستگاه کامیون در استان اصفهان فعالیت می کنند.

    *** مشکلی از نظر فراوانی کالاهای اساسی وجود ندارد
    همچنین معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از نظر فراوانی کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت : هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و هجوم برخی از مردم به فروشگاه ها، توجیه پذیر نیست.
    نادری با بیان اینکه برخی اتفاقات مانند آنچه برای پوشک به وجود آمد، مقطعی است، افزود : اکنون قیمت این کالا مقداری کاهش یافته و در فروشگاه ها نیز موجود است.
    وی درباره قیمت رب گوجه فرنگی توضیح داد : با اقداماتی که دولت انجام داده و ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی امیدواریم در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت این کالا نیز باشیم.
    به دنبال افزایش قیمت گوجه فرنگی در یک ماه اخیر، قیمت رب گوجه فرنگی نیز افزایش یافته است. دولت مجموعه اقدام هایی را از جمله ممنوع کردن صادرات گوجه برای کنترل قیمت این کالا انجام داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو