فونیکسریمکسبهتام

‌نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس مطرح کرد؛

ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها

عصر خودرو- ‌نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به قطب خودروسازی کشور برخوردار است.

ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری در آئین افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ساپیا در ساوه، اظهار کرد: افتتاح این مجموعه در ساوه یکی از نیازهای ضروری شهروندان بود و مانع از تردد آنان به سایر شهرها برای خرید خودرو و تامین لوازم یدکی شده و موجب صرفه جویی در هزینه و زمان خواهد شد.: امیدواریم با افتتاح این نمایندگی و توسعه آن، اطلاعات مردم در صنعت خودرو به روزتر شود.

    نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه به فعالیت صنایع خودروسازی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعهد استقرار شرکت خودروسازی رنو در شهرستان ساوه بوجود آمده است و با برداشتن تحریم‌ها شرکت فرانسوی فعالیت خود را در ساوه برای ساخت رنو آغاز خواهد کرد. اعمال تحریم‌ها موجب توقف سرمایه‌گذاری‌های خارجی در نقاط مختلف کشور شده است و قطعا با برداشتن تحریم ها روند سرمایه‌گذاری‌های خارجی نظیر استقرار رنوی فرانسه در ساوه  از سر گرفته می‌شود.

    وی به احداث یک شرکت خودروسازی دیگری در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: این شرکت تا هفت برابر ظرفیت فعلی شرکت خودروسازی  "بن روی" در این شهرستان توانایی تولید خودرو دارد که با ساخت 200 هزار متر سوله و با انتخاب شرکت خودروساز خارجی و جذب سرمایه گذار فعالیت خود را با ایجاد اشتغالزایی بالا آغاز خواهد کرد.

    منصوری بیان کرد: سالن رنگ این شرکت خودروساز قادر است 32 خودرو را در ساعت آماده تولید کند در حالیکه در شرکت "بن روی" ساوه، ظرفیت سالن رنگ، هفت خودرو در ساعت است.

    او به شرکت سوم خودروسازی که در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد، اشاره کرد و گفت: شرکت رامک خودرو دیگر شرکت خودروسازی است که با استقرار در ساوه نقطه عطفی برای تبدیل این شهرستان به قطب صنعت خودروی کشور خواهد شد.

    منصوری در ادامه به موضوع فرمانداری ساوه اشاره کرد و با اشاره به اظهاراتی  از سوی برخی در فضای مجازی گفت: این موارد  برای تصعیف فرمانداری ویژه این شهرستان مطرح می شود ولی به طور قاطع از فرمانداری ویژه ساوه حمایت خواهم کرد و اخیرا با وزیر کشور در این خصوص دیدار و گفت‌وگو داشتم. از وزیر کشور درخواست شده ضمن حفظ ساختار فرمانداری ویژه، جایگاه فرماندار ساوه به عنوان معاون استاندار محفوظ بماند چرا که تضعیف شخص فرماندار به منزله تضعیف مجموعه شهرستان است.

    نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت تصریح کرد:  اگر اتفاقاتی که در حکم فرماندار ویژه ساوه بوقوع پیوسته است اصلاح نشود بالاجبار در صحن علنی مجلس اعتراض خود را به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه اعلام خواهم کرد.

      مدیر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا در ساوه نیز با اشاره به جمعیت بالا و مهاجرپذیر این شهرستان گفت: حق مردم این شهرستان برخورداری از شرایط رفاه و آسایش مطلوب است.

    محمود عروجی افزود: شهروندان ساوجی برای تعمیر ساده یک خودرو باید به شهرهای مجاور نظیر تهران، قم و اراک سفر کنند که هزینه بردار است اما راه اندازی این نمایندگی این مشکل را رفع می کند. به هر میزان سطح آرامش و رفاه در شهرستان فراهم شود مردم رغبت بیشتری برای زندگی در این شهر پیدا خواهند کرد و موجب توسعه متوازن و پایدار ساوه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو