فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان مازندارن خبر داد؛

بارش شدید باران در محور‌های مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محور‌های کوهستانی بیشتر می‌شود گفت:مسافران از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند.

بارش شدید باران در محور‌های مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های مازندران،  اظهار داشت : آغاز بارش‌ها از روز گذشته ترافیک سنگینی در محور‌های مازندران ایجاد کرد که مسافران با دشواری به مقصد‌های خود بازگشتند و در حال حاضر وضعیت عادی تردد در محور‌های استان برقرار است.

    وی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در مازندران، افزود: سطح محور‌ها لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان به رعایت مسائل ایمنی دقت کنند.

    رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین به دلیل وقوع سیلاب جاده "سلیمان آباد" در شهرستان "رامسر" و راه ارتباطی "شیرود - تنکابن" مسدود شده که با تلاش ماموران راهداری محور شیرود بازگشایی شد.

    این مقام انتظامی با اعلام این که تمامی محور‌های اصلی استان باز است، گفت: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محور‌های کوهستانی بیشتر می‌شود، لازم است مسافران از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند.

    رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط